English

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

وجود تبعیض بین ورزشکاران را نمی‌پذیریم/وزارت ورزش گزارش دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ‌گونه تبعیضی میان ورزشکاران و قهرمانان قابل پذیرش نیست، گفت: وزارت ورزش باید به کمیسیون فرهنگی گزارش دهد و در صورت وجود تبعیض، با آن برخورد کند.

وجود تبعیض بین ورزشکاران را نمی‌پذیریم/وزارت ورزش گزارش دهد

سید احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در واکنش به خبر تبعیض قائل‌شدن میان قهرمانان ورزشی کشور و استفاده از رانت برای چند ورزشکار در واردات خودرو با قیمت بسیار گران‌قیمت، گفت: از وزارت ورزش و جوانان خواستیم تا گزارشی را در این‌باره به کمیسیون فرهنگی ارائه دهند، سپس در باره آن صحبت می‌کنیم.

وی افزود: اگر تخلفی باشد، حتما کمیسیون فرهنگی پیگیری می‌کند. در اعطای جوایز و هدایا به قهرمانان نباید تبعیض قائل شویم واگر چنین چیزی وجود داشته باشد، وزارت ورزش و جوانان باید با آن برخورد کند.

نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ‌وجه این نابرابری‌ها را نمی‌پذیریم؛ از همین‌رو گزارش آن را از وزارت ورزش خواستیم و اگر چنین باشد برخورد می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه با وجود جایگاه عالی پارا‌المپیکی‌ها در مسابقات آسیایی، آیا از این قشر هم حمایت می‌شود، اظهار کرد: حتما از پارالمپیکی‌ها هم مانند دیگر قهرمانان حمایت می‌شود. امسال این موضوع جزو برنامه‌هاست و رئیس‌جمهور دستور داده‌اند و ما هم پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه