English

رئیس هیئت مدیره شرکت ورزشی پویا آرنا در گفتگو با موج:

برگزاری پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ با رویکرد ترویج فرهنگ سلامت / شرکت ۸۰ نفر در این دوره مسابقات

رئیس هیئت مدیره شرکت ورزشی پویا آرنا بیان کرد: پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ که امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت برگزار می گردد، هرساله بین اعضای باشگاه های آرنا با رویکرد ترویج فرهنگ سلامت و تشویق به انجام فعالیت بدنی اجرا می شود.

برگزاری  پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ با رویکرد ترویج فرهنگ سلامت  / شرکت 80 نفر در این دوره مسابقات

فرهاد رحیمی در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد ورزشی آرنا کاپ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از 80 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که همگی از اعضای باشگاه های آرنا هستند، گفت: باشگاه آرنا با دو شعبه هتل کوثر و مجموعه باغ غدیر، مورد استقبال تعداد بالای ورزشکاران و سلامت جویانی است که دارای انگیزه سلامت محور و تقویت آمادگی جسمانی هستند.

وی  با اذعان به تلاش و تمرکز مجموعه آرنا برای ایجاد انگیزه و ترغیب افراد به ورزش و فعالیت جسمانی از طریق این مسابقات، گفت: هدف ما این است که اهمیت و نقش ورزش در حفظ سلامتی افراد را نشان دهیم. در عین حال، شورو نشاطی در بین افرادی که با هدف سلامت جویی ورزش می کنند، ایجاد نماییم.

مجری پنجمین رویداد ورزشی آرنا کاپ درباره کیفیت برگزاری مسابقات توضیح داد: در این دوره کیفیت مطلوب مسابقات مدنظر ما بوده است. براین اساس، اقدامات کارشناسی متناسب با آمادگی جسمانی افراد در انتخاب و طراحی آیتم ها با این دیدگاه که یک فرد سلامت جو برای هر مسابقه به چه میزان آمادگی جسمانی نیاز دارد، انجام گرفته است.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آرنا در صحبت از استقبال بسیار خوب اعضای باشگاه ها برای شرکت در مسابقات، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد شور و نشاط بین ورزشکاران و اعضای باشگاه، مربیان و داوران هستیم. ضمن آنکه، تجربیات برگزاری مسابقات از دوره های قبلی توانسته به اجرای برتر مسایقات دوره پنجم  کمک نماید.

او افزود: برنامه ریزی مجموعه آرنا، تداوم و استمرار مسابقات است و با توجه به استقبال و تاثیرات مثبتی که دارد، برگزاری این رویداد بصورت دو بار در سال را پیگیری می کنیم.

رحیمی درباره آیتم های مسابقات به خبرنگار ما گفت: مسابقه امروز دارای هشت آیتم است که آمادگی جسمانی با 6 آیتم شامل دو، جابجایی وزنه ها، انجام حرکات متناسب با آمادگی جسمانی، مسابقه های طناب کشی و پنالتی بصورت قهرمان انفرادی و تیمی در بین اعضای باشگاه آرنا برگزار می شود.

مجری پنجمین رویداد ورزشی آرنا درباره محدودیت و چالش های فعالیت باشگاهی، از اقتصادی نبودن باشگاه های ورزشی سخن راند و افزود: لازمه رشد و توسعه مراکز ورزشی این است که به عنوان یک کسب و کار و بیزینس به باشگاه ها توجه شود. زیرا نداشتن نگاه اقتصادی به باشگاه ها به مانعی در مقابل توسعه سرانه ورزشی در کشور ما تبدیل شده است.

به گفته رحیمی، سرانه ورزشی در ایران 10درصد(یک دهم) استاندارد جهانی است در حالیکه در کشورهای توسعه یافته برای مدیریت و بهره برداری از اماکن ورزشی، بستر و امکاناتی توسط دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرید و حمایت ها به توسعه سرانه ورزشی کمک می کند.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آرنا اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما دولت هیچ برنامه ای برای توسعه اماکن ورزشی ندارد و جایگاه ورزش به لحاظ تاثیری که در سلامتی، پویایی و نشاط افراد جامعه دارد، مغفول مانده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه