English

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان:

اماکن ورزشی باید متناسب با سنین و سلایق مختلف باشد

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: اماکن ورزشی باید متناسب با سنین و سلایق و جنسیت های مختلف باشد.

اماکن ورزشی باید متناسب با سنین و سلایق مختلف باشد

فرهاد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: نحوه برنامه ریزی و مدیریت در بخش ورزش نیازمند یک سری تغییرات است تا بهره وری اماکن ورزشی بیشتر شود و همچنین اماکن متناسب با سنین و سلایق و جنسیت های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: 3 عامل ژنتیک، محیطی و فرد بر سلامت یک جامعه تاثیر دارد ، ما باید بر روی عاملی که مدیریت آن از همه ساده تر و موثرتر است تمرکز کنیم ، عامل فرد بهترین عامل است که هم در کوتاه مدت افراد را به سمت ورزش سوق می دهد و هم در بلند مدت باعث تغییر سبک زندگی مردم می شود.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان ادامه داد: بارونق گرفتن ورزش در شهر و علاقه مند شدن مردم به ورزش، تقاضا برای کالاهای ورزشی افزایش می یابد و نتیجه آن می شود اشتغال بیشتر جوانان و استفاده از نخبگان تحصیل کرده در رشته های ورزشی برای تولید کالای ورزشی موثرتر و با کیفیت ترمی باشد.

فرهاد رحیمی بیان داشت: ما با سرمایه گذاری اندک به نسبت پروژه هایی در دیگر حوزه ها می توانیم فرصت هایی برای ورزش و تفریح کردن مردم ایجاد کنیم و کیفیت اوقات فراغت مردم را بالا ببریم، نتیجه بالاتررفتن کیفیت اوقات فراغت مردم می شود کیفیت و رضایت بالا از زندگی باشد.

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: مزیت ورزش بر کیفیت زندگی مردم برای کسی پوشیده نیست و برای انجام پروژه ها و برنامه های ورزشی در شهر نیازمند افزایش سهم اعتبارات ورزشی از کل بودجه شهرداری هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه