English

عضو تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با موج :

ترویج فرهنگ ورزش و سالم‌سازی افراد جامعه حاصل رویدادهای ورزشی آرنا کاپ است

در پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرناکاپ که توسط شرکت ورزشی پویا آرنا در مجموعه ورزشی مشتاق اصفهان برگزار شد، اعضای باشگاه‌های آرنا با هدف ترویج فرهنگ ورزش، ارتقای سطح سلامتی و ایجاد انگیزه و نشاط به انجام مسابقات با رویکرد قهرمان انفرادی و تیمی پرداختند.

ترویج فرهنگ ورزش و سالم‌سازی افراد جامعه حاصل رویدادهای ورزشی آرنا کاپ است

قهرمان پرورش اندام و عضو تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این رویداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با قدردانی از طراحی خوبی که برای اجرای مسابقات پنجمین رویداد ورزشی آرنا کاپ انجام شده، گفت: تمرینات و حرکات ورزشی این مسابقات، تعیین‌کننده میزان آمادگی جسمانی ورزشکارانی است که در باشگاه‌های آرنا ورزش کرده‌اند.

علی شیروانی گفت: انجام تمرینات رفت و برگشت که با مانع اجرا می‌شود و چند حرکت دیگر مانند "رویین"، در میزان آمادگی جسمانی ورزشکاران موثر است و گواه بر انجام تمرینات کارشناسی در مجموعه آرناست.

وی درباره برگزاری این رقابت‌ها بین ورزشکاران اظهار کرد: این مسابقات هم به لحاظ تشویق و ترغیب به ورزش و هم در توسعه ورزش‌های قهرمانی موثر است.

عضو تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در مجموعه آرنا، استانداردها به‌خوبی رعایت می‌شود، یادآور شد: به جرأت می‌توان اعلام کرد که در استان و حتی در سطح کشور، کمتر باشگاهی است که چنین برنامه‌ای را برای اعضای خود تدارک ببیند. با توجه به هزینه‌های بالا و نیاز به پشتیبانی، باشگاه‌ها کمتر قادر به برگزاری چنین رویدادهایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه