English

حجت‌الاسلام مهروی پور:

شورای اسلامی شهراصفهان به دنبال احیای ورزش ارزان و در دسترس است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام تلاش ما در دوره ششم این است که ارزانی و دسترسی سریع به ورزش را احیا کنیم، چراکه بسیاری از مشکلات جسمی و روحی با ورزش رفع می‌شود و با تلاش و کوشش چنین امر مهمی امکان‌پذیر خواهد بود.

شورای اسلامی شهراصفهان به دنبال احیای ورزش ارزان و در دسترس است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در خصوص سرانه ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: سرانه ورزشی ایران از سرانه ورزشی جهان کمتر است و تمام دستگاه‌ها باید همت و تلاش خود را به‌کار گیرند تا سرانه ورزشی ارتقا پیدا کند؛ چنین اتفاقی باید رقم بخورد تا مسیر مردم برای رسیدن به نشاط و ورزش، آسان شود.

وی افزود: تمام تلاش ما در دوره ششم این است که ارزانی و دسترسی سریع به ورزش را احیا کنیم، چراکه بسیاری از مشکلات جسمی و روحی با ورزش رفع می‌شود و با تلاش و کوشش چنین امر مهمی امکان‌پذیر خواهد بود؛ در حال حاضر موردی که آن را با جدیت دنبال می‌کنیم ورزش تعلیم و تربیتی است و در برنامه‌های ۱۴۱۰ این مهم در اولویت‌های ما قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره پهلوانان کوچک تصریح کرد: تاکنون تلاش کرده‌ایم تعاملات خود با هیئت‌های ورزشی را افزایش دهیم و نگاه ویژه‌ای به روزهای ویژه داشته باشیم؛ در حال حاضر خانواده‌های بسیاری تلاش می‌کنند که آینده ورزشی کشور را بسازند؛ اگر هیئت‌ها در کنار دستگاه‌ها قرار گیرند، چهره‌های ویژه‌ای در اصفهان فرصت ظهور پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه عنوان پهلوان‌های کوچک بسیار زیبا است و امیدواریم استعدادها را علاوه بر کشف، پرورش دهیم تا شاهد حضور قهرمانان ملی در عرصه کشتی باشیم، گفت: مطالب اخلاقی و تربیتی بیشترین اولویت را دارد و به یاد کودکان غزه، عنوان این جشنواره «کودکان برای کودکان» خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در دوره ششم مدیریت شهری، مسائل مهم اجتماعی است و همکاری با مجموعه‌های مردم‌نهاد یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه