English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

امروز دچار یک فرونشست اقتصادی هستیم/ اختلاف حقوق بخش دولتی و خصوصی جبران شود

رئیس کمیسیون حقوقی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز دچار یک فرونشست اقتصادی هستیم، گفت: تفاوت حقوق بخش دولتی و صنعتی در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری به دنبال داشته است.

امروز دچار یک فرونشست اقتصادی هستیم/ اختلاف حقوق بخش دولتی و خصوصی جبران شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: همچنین از برگزارکنندگان جایزه مصطفی در اصفهان تشکر می‌کنیم که آبرویی برای نظام شد.

وی با بیان اینکه امروز دچار یک فرونشست اقتصادی هستیم، گفت: تفاوت حقوق بخش دولتی و صنعتی در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری به دنبال داشته است. در دهه ۶۰ چنین مشکلی را مشاهده کردم که به رئیس جمهور وقت اطلاع دادم.

رئیس کمیسیون حقوقی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هیات دولت آن زمان با ترمیم حقوق فاصله حقوق کارکنان دولت با صنعت را کاهش دادند.

وی ادامه داد: موضوع بیمه‌های ساختمانی با اشتباه دولت و مجلس سبب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شد. اکنون نیز بحث حقوق و دستمزد کارکنان دولت مطرح است. این کارکنان نمی‌توانند هزینه‌های سنگین معیشت خود را پرداخت کنند اما بخش خصوصی چند برابر حقوق می‌گیرد و این فاصله خطرناک است.

حاج رسولی‌ها خاطرنشان کرد: قرار بود حقوق مطابق تورم اضافه شود، نه ۲۰ درصد؛ اما اینگونه نشد، شرکت‌های بزرگ نیز نمی‌توانند با یک حقوق دولتی خود را اداره کنند. بنابراین دولت باید به حقوق کارکنان توجه داشته باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه