English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با موج:

نمایشگاه فن نما فرصتی برای ارتقای کیفیت تولید مبتنی بر راهکارهای علمی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، برگزاری نمایشگاه بین المللی فن آوری و نوآوری (فن نما) در اصفهان را، فرصتی برای رونق بخشی به کسب و کارهای نیازمند به راهکارهای علمی و توسعه بازاریابی محصولات دانش بنیان ها عنوان کرد.

نمایشگاه فن نما فرصتی برای ارتقای کیفیت تولید مبتنی بر راهکارهای علمی است

سیدامیر سامع، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، درباره رویداد نمایشگاهی فن نما، اظهار کرد: این نمایشگاه با پیگیری مدیریت شهری با هدف فراهم نمودن بستری مناسب  برای معرفی ظرفیت ها، خدمات و فناوری های نوین شرکت های نوبنیاد، دانش بنیان و هسته های ایده آور و همینطور تولید کنندگانی برپا می گردد که نیازمند راهکارهای علمی و شیوه های نوین به منظور ارتقای کیفیت تولید و توسعه بازار و کسب و کارهای خود هستند.

وی در ادامه توضیح داد: حضور سرمایه گذاران در نمایشگاه فن نما به لحاظ اینکه می توانند بستر مناسبی برای تحقق ایده ها و کسب و کارهای جدید فراهم نمایند، فرصت ارزشمندی است.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان با بیان آنکه نمایشگاه فن نما از دهم تا دوازدهم مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می گردد، گفت: نکته حائز اهمیت در این رویداد این است که سعی شده عمدتا با محوریت بخش خصوصی، مراکز دانشگاهی، علمی و شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف بازیگران اصلی آن باشند. چنانچه، بیش از 70 شرکت دانش بنیان و عضو انجمن شرکت های دانش بنیان اصفهان در نمایشگاه حضور خواهند داشت و به معرفی فعالیت های خود می پردازند.

 سامع در پاسخ به خبرنگار موج درباره چگونگی حضور دانشگاه ها، گفت: دانشگاه های مهم اصفهان ازجمله دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه های آزاد نجف آباد و خوراسگان در نمایشگاه فن نما حضور خواهند داشت و این نیز فرصت مناسبی برای دانشجویان است تا با ایده ها و فن آوری های نوین بیشتر آشنا شوند.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان، حضور صندوق های حمایت از فناوری در نمایشگاه فن نما را مغتنم شمرد و گفت: صندوق های حمایت از فناوری با محوریت صندوق توسعه فن آوری های استان اصفهان و همینطور حضور بیست صندوق سرمایه گذاری را در نمایشگاه شاهد خواهیم بود و به نظر می رسد که این رویداد، بستر ارزشمندی برای دانشجویان، نخیگان، فن آوران، اندیشمندان و تولید کنندگان خواهد بود تا در جریان دستاوردهای علمی روز قرار گیرند.

عضو کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره برنامه های حنبی نمایشگاه فن نما بیان کرد: دو مسابقه از برنامه های این رویداد خواهد بود که شامل ساخت بازی های رایانه ای و همچنین، مسابقه رباتیک است و در مراسم اختتامیه به نفرات حائز رتبه های برتر جوایزی اهدا می گردد.

سامع در صحبت از برگزاری پنل ها و سخنرانی های تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه، یادآور شد: این پنل ها توسط فن آوران، صاحبان ایده ها، نخبگان و اساتید ارائه می شود و دیگران می توانند از مطالب علمی آنها استفاده نمایند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اصفهان حضور صنایع بزرگ در این رویداد بین المللی را موثر در ایجاد فضای مطلوبی برای  گردهمایی بخش های مختلف و تعامل  در زمینه رشد و توسعه کشور و رونق کسب و کارها عنوان کرد و گفت: هم در بخش تامین سرمایه و هم در بخش ارائه ایده های جدید، استفاده از صنایع بزرگ، حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و صاحبان علم و فن آوری، فضایی را فراهم می نماید که امیواریم نتایج ارزشمندی برای کشور به همراه داشته و بر کیفیت تولید محصولات و خدمات تاثیر گذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه