English

مربی باشگاه های آرنا در گفتگو با موج:

رویداد ورزشی آرنا کاپ، فرصتی برای تحکیم تعامل بین مربیان و سلامت جویان است

در پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ که توسط شرکت ورزشی پویا آرنا در مجموعه ورزشی مشتاق اصفهان برگزار شد، اعضای باشگاه های آرنا با هدف ترویج فرهنگ ورزش، ارتقای سطح سلامتی و ایجاد انگیزه و نشاط به انجام مسابقات با رویکرد قهرمان انفرادی و تیمی پرداختند.

رویداد ورزشی آرنا کاپ، فرصتی برای تحکیم تعامل بین مربیان و سلامت جویان است

مربی باشگاه های آرنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به اهمیت اجرای تمرینات ورزشی برای سلامتی جسمی و روحی و ایجاد حس خوب در افراد ورزشکار و سلامت جو، گفت: اجرای رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ که به همت مدیرعامل این مجموعه تدارک دیده شده است، تاثیرات بسیار مثبت و ارزشمندی برای ورزشکاران و اعضای باشگاه ها بویژه مربیان و شاگردان دارد.

علی امین الرعایایی با قدردانی از تلاش مدیرعامل مجموعه آرنا و دیگر دست اندرکاران، توضیح داد: انجام تمرینات ورزشی علاوه بر حفظ سلامتی و شادی بخشی، بعنوان یک جریان مطلوب در زندگی افراد است و لازم است شرایطی را فراهم نماییم که همه مردم به ورزش روی آورند.

مربی باشگاه آرنا گفت: امروز به بهانه شرکت در مسابقات پنجمین رویداد بزرگ ورزشی آرنا کاپ ، فرصتی فراهم شد که ساعات خوب و جذابی برای گردهمایی همه اعضای باشگاه و تحکیم تعامل بین مربیان و سلامت جویان باشد. ضمن آنکه با این مسابقات، میزان آمادگی جسمانی افراد ارزیابی می شود و به ترویج ورزش و تقویت سلامتی جسمانی و روحی افراد کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه