English

رییس جمهور:

استاندار در گره‌گشایی از مشکلات مردم یزد کوشا باشد

رییس جمهوری در حکم انتصاب استاندار یزد نوشت: امید است با اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

استاندار در گره‌گشایی از مشکلات مردم یزد کوشا باشد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در متن حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به مهران فاطمی آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۴ مهر ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « استاندار یزد » منصوب می‌شوید.

رییس جمهوری در این حکم افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در توسعه زیرساخت‌های استان به ویژه در حوزه معدن و صنعت گردشگری با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد آن استان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مجدانه تلاش کنید.

رییسی در این حکم توفیقات استاندار جدید یزد را در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

این حکم در هفتم مهر، از سوی آیت الله سید ابراهیم رییسی امضاء شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی