English

مهران فاطمی، استاندار یزد عنوان کرد:

گردشگری یزد باید پیوست فرهنگی داشته باشد/ با هیچ گروهی تعارف نخواهم داشت

مهران فاطمی استاندار جدید یزد در مراسم معارفه اش که با حضور وزیر کشور برگزار شد سخنرانی کرد و در آنجا به مطالبی اشاره داشت که در ادامه به مهمترین آن موارد می پردازیم.

گردشگری یزد باید پیوست فرهنگی داشته باشد/ با هیچ گروهی تعارف نخواهم داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، آیین تودیع و معارفه استاندار پیشین و جدید یزد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار و ضمن تقدیر از محمد علی طالبی استاندار پیشین، مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

مهران فاطمی استاندار جدید یزد در مراسم معارفه اش که با حضور وزیر کشور برگزار شد سخنرانی کرد و در آنجا به مطالبی اشاره داشت که در ادامه به مهمترین آن موارد می پردازیم.

مهران فاطمی در گردهمایی تودیع و معارفه استاندار یزد، گفت: دولت مردمی در یزد اشتباهات احتمالی خود را خواهد پذیرفت و از مردم عذرخواهی و جبران خواهد کرد همچنین به مردم گزارش سالیانه خواهیم داد و مردم نیز به دولت خود و برخاسته از خود دلگرم خواهند بود و تنش و درگیری در استان جای خود را به وحدت و تفاهم خواهد داد.

استاندار جدید یزد وعده داد: هر تصمیمی و هر عملی از جانب دولت دارای پیوست عدالت خواهد بود و تصمیم و عمل دولت در یزد برای طبقه کمتر برخوردار و احقاق حق آنها خواهد بود ضمن اینکه هیچ تصمیمی باعث پایمال شدن حق مردم نمی‌شود.

مبارزه با فساد و کم شدن فاصله طبقاتی در دستور کار است

وی تاکید کرد: تصمیمات دولت باعث کم شدن فاصله طبقه کمتر برخوردار با برخوردار خواهد شد چرا که دولت سیزدهم با تمام توان با فساد مبارزه خواهد کرد و در این مسیر هیچ تعارفی با شخص و گروهی نخواهد داشت و دولت در یزد با رانت و سوء استفاده از جایگاه برخورداری های بیجا و بزرگ پروری و عزیز پروری و هزینه های نجومی مخالفت و نظارت و برخورد خواهد کرد.

فاطمی گفت: هرگز منافع شخصی و گروهی و بر منافع عمومی ترجیح نخواهد داشت و با انسجام و همبستگی و اتحاد و اشراف به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

فاطمی بیان کرد: مردم هرگز وادادگی و رها شدگی کارها را در این دولت احساس نخواهند کرد و دولت سیزدهم در یزد قانون گرا و دارای شفافیت، انضباط مالی و جدیت کاری خواهد بود.

استاندار جدید یزد، درباره گردشگری یزد گفت: توجه به حل مشکلات معیشتی مردم تلاش برای اشتغالزایی، حفظ و مرمت آثار تاریخی و توسعه گردشگری را در دستورکار داریم ولی همه این موارد با رعایت پیوسته فرهنگی خواهد بود.

هدف خود را خدمت به مردم قرار دادم

وی در ادامه به مشکل ازدواج جوانان هم اشاره ای داشته و عنوان کرد: رفع مشکل ازدواج و توجه به مسائل زیست محیطی، فرهنگ و آموزش و پرورش از رویکردهای دولت جدید در یزد است.

وی با اعلام اینکه هدف خود را خدمت به مردم گذاشته و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد، بیان کرده است: لحظه ها به سرعت می‌گذرد و بدانیم بدانیم لحظه ها متعلق به مردم است و کوتاهی در آن گناهی نابخشودنی است.

استاندار (5)

استاندار (4)

استاندار (2)

استاندار (3)

استاندار (6)

استاندار (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی