English

تبریک رییس دانشگاه یزد به دانش آموخته این دانشگاه در سمت استانداری یزد

در پی انتخاب دکتر مهران فاطمی دانش آموخته رشته مخاطرات آب و هواشناسی دانشگاه یزد به عنوان استاندار یزد، رییس دانشگاه در نامه ای، این انتخاب را تبریک گفته و آشنایی وی با مسائل و دغدغه های آموزش عالی استان را بستر مناسبی برای توسعه این حوزه و تقویت ارتباط آن با جامعه و صنعت دانست.

تبریک رییس دانشگاه یزد به دانش آموخته این دانشگاه در سمت استانداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، برید لقمانی رئیس دانشگاه یزد انتخاب دانش آموخته این دانشگاه را به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان تبریک گفت.

متن نامه رئیس دانشگاه یزد بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر مهران فاطمی

سلام علیکم

انتخاب یکی از دانش آموختگان جوان، متعهد و پرتلاش دانشگاه یزد به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان یعنی استاندار یزد   مایه بسی خرسندی و افتخار است. این جانب انتصاب شما را با توجه به سوابق درخشان و فعالیت های جهادیتان در مناصب و مسئولیت های مختلف، نویدبخش سرفصل جدیدی در عرصه خدمت رسانی به مردم فهیم، فرهیخته و نجیب این استان دانسته و صمیمانه تبریک می گویم.

خوشبختانه همکاری مداوم و پیوند مستحکم جناب عالی با مجموعه های علمی و آموزشی استان به ویژه دانشگاه یزد و آشنایی نزدیک با مسائل و دغدغه های این حوزه، بستر مناسبی را برای رشد و توسعه آن در چارچوب سند آمایش آموزش عالی استان فراهم آورده است.

رجاء واثق دارم برنامه ریزی ها و تلاش مضاعف و مجاهدانه جناب عالی در کسوت استاندار یزد، ضامن توفیقات و دستاوردهای درخشان دانشگاه یزد در مسیر تحقق هر چه بهتر و موثرتر اهداف خود به ویژه در زمینه تقویت تعاملات این مجموعه علمی و تحقیقاتی با جامعه و صنعت خواهد بود.

از درگاه ایزد منان سربلندی، تندرستی و توفیقات روز افزون همه‌ خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جناب عالی نیز توفیق خدمتی شایسته و مرضی حق تعالی در جهت رشد و شکوفایی استان خواهانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه