English

رئیس اتاق اصناف یزد در پیامی از وزیر کشور برای انتخاب مهران فاطمی تشکر کرد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پیامی از وزیر کشور برای انتخاب مهران فاطمی به سمت استانداری یزد تشکر کرد.

رئیس اتاق اصناف یزد در پیامی از وزیر کشور برای انتخاب مهران فاطمی تشکر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پیامی از وزیر کشور برای انتخاب دکتر مهران فاطمی به سمت استانداری یزد تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای سردار احمد وحیدی

وزیر محترم کشور

با سلام، احترام و عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادار ایشا ، به استحضار می‌رساند حضور جنابعالی با داشتن تجارب و آشنایی به مسائل مختلف کشور از ابعاد مختلف در وزارت کشور که یکی از کلیدی ترین پست های کشور است، باعث بسی مباهات است که نشان از شناخت دقیق ریاست محترم جمهور از جنابعالی و وضعیت کشور دارد.

در این برهه حساس، نادیده گرفتن این بخش مهم و کلیدی در دو دولت قبل و عدم تکیه به ظرفیت های داخلی و مردم، مصائب و مسائلی زیادی را به همراه داشت که قطعا با حضور جنابعالی و توانمندی های شما و انتخاب های دقیق استانداران، همه آنها به صورت متوالی حل خواهد شد. در این مسیر پر فراز و نشیب، اکنون که با درایت و تدبیر جنابعالی در انتخاب مدیری جوان و تحصیل کرده، جهادی، متعهد و انقلابی، آقای دکتر مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد، بر خود لازم دانستیم تا مراتب قدردانی، تشکر و حمایت خود را از جنابعالی و استاندار منتخب شما به صور قاطع و صریح اعلام نماییم.

امید است با شناخت دقیق جنابعالی و انتخاب استانداران جهادی و متعهد، روز به روز شاهد اعتلا و سربلندی ایران اسلامی در پرتو عنایت باری تعالی و حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه