English

پیام تبریک فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به استاندار جدید یزد

در پی انتخاب مهران فاطمی به عنوان استاندار جدید یزد، فرمانده سپاه الغدیر یزد طی پیامی این انتصاب را به فاطمی تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به استاندار جدید یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، پیام تبریک سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی انتصاب مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد منتشر شد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهران فاطمی

استاندار محترم یزد

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار یزد، صمیمانه تبریک عرض نموده، یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم دارالعباده را فراهم خواهد کرد.

سپردن عنان کرسی عالی مدیریت اجرایی استان یزد به دست های با کفایت این فرزند شایسته ملت ایران اسلامی، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت خدوم سیزدهم  بر حرکت در مسیر شایسته گزینی و نوید بخش افق های روشن توسعه استان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.

اینجانب، ضمن تبریک انتصاب شایسته شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی، دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، به نمایندگی از تمام خادمان مردم دارالعباده در مجموعه سپاه الغدیر اعلام آمادگی می نماییم در یاری دولت سیزدهم برآمده از رأی مردم، برای تحقق وعده های خدمت رسانی، تمامی ظرفیت های خود را بکار بندیم.

در پایان برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم استان یزد را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه