English

بابایی کارنامی در موافقت با کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰:

مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه اداره کنند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه اداره کنند.

مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه اداره کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه با تغییرات اصلاحی دولت برای سال 1400 در موافقت با کلیات این لایحه اظهار داشت: دولت میزان فروش نفت را واقعی کرده است و صرفه جویی در جداول بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان را پذیرفته است. همچنین برای حقوق و دستمزد چهارچوب و سقف مناسبی در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: کاهش انتشار اوراق مشارکت از جمله خواسته های مخالفین بودجه بود که در اصلاحیه 50 هزارمیلیارد تومان انتشار اوراق کاهش یافته است از سوی دیگر در بودجه درآمدهای پایدار و ثابت لحاظ شده است.

 نماینده مجلس مطرح کرد: یکی از دستورهای مقام معظم رهبری به مجلس و دولت افزایش سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت بوده است. در اصلاحیه دولت سهم صندوق از فروش یک میلیون بشکه20 درصد و بالاتر از آن 38 درصد لحاظ شد.

بابایی کارنامی با بیان اینکه اصلاح ساختار مناسب است توضیح داد: نمی توان کاری که در 40 سال انجام نشده است را در 6 ماه محقق کرد و توقع جامعه را بالا برد. مجلس 4 سال فرصت دارد تا اصلاح ساختار راعملیاتی کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه اداره کنند گفت: دولت پذیرفته است مطالبات کارگران را همانطور که کمیسیون تلفیق در نظر گرفته انجام دهد از این رو تاکید دارم این بند به طور صد درصدی تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه