English

ایزدخواه در مخالفت با کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰:

وابستگی بودجه به نفت در لایحه کماکان پابرجاست/ باید آقایی دلار شکسته و ارز ارزان شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی بودجه به نفت در لایحه بودجه 1400 پابرجاست.

وابستگی بودجه به نفت در لایحه کماکان پابرجاست/ باید آقایی دلار شکسته و ارز ارزان شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، روح الله ایزدخواه نمایندهمردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات  لایحه بودجه ۱۴۰۰ ، اظهار داشت: اولین تمایز مجلس انقلابی باید عدم دچار شدن به روزمرگی باشد. مقام معظم رهبری دستور اصلاح ساختار بودجه را صادر کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه اصلاح ساختار در بودجه رخ نداده و لایحه ارائه شده دست ما را در مقابل دشمنان می بندد ادامه داد: اصلاحات صورت گرفته درلایحه بودجه تحت مشورت صندوق بین المللی پول انجام شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیأتی از صندوق بین المللی پول در سفر خود به ایران نشستی با مسئولین سازمان برنامه و بودجه داشته و بر آزادسازی نرخ ارز تاکید کرده است عنوان کرد: وابستگی بودجه به نفت در لایحه کماکان پابرجا بوده و بازار ارز وضعیت نامشخصی دارد.

ایزدخواه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر افزایش قدرت پول ملی تاکید کرده است گفت: باید آقایی دلار شکسته و ارز ارزان شود، وضعیت فعلی ارز پاشنه آشیل کشور در سال آینده است اگر قصد دارید ساختار بودجه را اصلاح کنید باید بودجه ارزی و ریالی جدا شود.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمیسیون تلفیق به منظور اصلاح ساختار بودجه ارز را تک نرخی و بودجه ارزی و ریالی را تفکیک کند عنوان کرد: باید با نگرشی انقلابی و راهبردی، کاهش وابستگی به نفت و دلار و اصلاح ساختار بودجه کلیات لایحه را تصویب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه