English

کنعانی مقدم در گفتگو با موج مطرح کرد:

سهل انگاری دولت در مقابله با شیوع کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران از اقدامات دولت در بحث مبارزه با کرونا انتقاد کرد.

سهل انگاری دولت در مقابله با شیوع کرونا

حسین کنعانی مقدم  رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با شیوع کرونا در کشور، اظهار داشت: قطعا دولت ها باید در حوادثی مثل اپیدمی ها و هم چنین در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله آمادگی کامل داشته باشند نه اینکه هروقت اتفاقی افتاد دولت ستادی تشکیل دهد.

وی ادامه داد: قاعدتا شیوه هایی که چینی ها استفاده کردند و ووهان را قرنطینه کردند روش موفقی بوده که توانستند آمار مبتلایان را به حداقل برسانند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که باید دولت با تمام قوا و به کارگیری دیگر نیروها این کار را انجام می داد قرنطینه شهرهای آلوده بود تا زنجیره این اپیدمی شکسته می شد .

کنعانی مقدم تصریح کرد: متاسفانه دولت در موضوع کرونا سهل انگای کرده و براساس اصول و روش های علمی وارد کار نشده است و بیشتر جنبه های تبلغاتی را دنبال می کرد و اینگونه نشان می داد که دولت توانایی کافی برای مقابله با این بیماری را دارد.

بیشتر بخوانید:

ستاد مبارزه با کرونا باید زودتر تشکیل می شد

کرونا پیر و خسته بودن دولت را به خوبی نشان داد

وی افزود: در حالی که آمارها نشان می دهد دولت ما آمادگی این کار را نداشته و بعضا نتوانسته موضوع را ساماندهی کند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی، خاطرنشان کرد: با دستور مقام معظم رهبری و ورود نیروهای مسلح برای قرنطینه کردن شهرهای آلوده یک گام به سمت کنترل این بیماری برداشته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه