English

رفیعی در گفتگو با موج:

کرونا پیر و خسته بودن دولت را به خوبی نشان داد

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه امر پیشگیری برای ما بحث کم اهمیت تر از درمان است.

کرونا پیر و خسته بودن دولت را به خوبی نشان داد

سمیه رفیعی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: متاسفانه  دولتمردان ما در مواقع بحران به حل و بررسی یک مسئله می پردازند.

وی ادامه داد: در موضوع کرونا پیر و خسته بودن دولت خودش را خیلی خوب نشان داد و این سطح از همه گیری،  اپیدمی، نداشتن برنامه وخصوصا نداشتن سیاست های کاری به خوبی نمایان گردید و بازهم متاسفانه مردم و حتی کادر درمانی این بیماری را احساس می کنند.

منتخب مردم تهران گفت: مهم ترین ایراد نظام سلامت ما در کشور عدم توجه به مساله پیشگیری است چرا که باید ایم موضوع به اندازه درمان مهم باشد.

رفیعی اظهار کرد: متاسفانه امر پیشگیری برای ما بحث کم اهمیت تر از درمان است و عمده تمرکزات مان را در حوزه درمان گذاشته ایم در صورتی که پیشگیری؛ رعایت اصول بهداشتی و سیاست گذاری صحیح بسیار موثر تر است.

وی خاطرنشان کرد: پرواضح بود که اگر ویروسی در آسیا شیوع یافته، قطعا ایران هم در امان نخواهد ماند لذا این سوال پیش می آید که دولت در این باره چه سیاستگذاری هایی را قبل از شیوع انجام داده است!

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت در مواقع بحرانی سیاست گذاری های درستی ندارد و مداوم در حال عارضه درمانی است، تصریح کرد: اگر بارش ها مجددا همانند سال گذشته در کشور اتفاق بیفتد که متاسفانه هنوز صدایی از هواشناسی درنیامده، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

رفیعی گفت: هنوز خوزستان درگیر مسئله سیل بندهاست و راهکار درستی برای این موضوع وجود ندارد.چرا دولت تاکنون فکری نکرده است؟

بیشتر بخوانید: 

ستاد مبارزه با کرونا باید زودتر تشکیل می شد

هیچ دولتی به اندازه دولت آقای روحانی واردات از چین نداشته است/ وضعیت آماری تهران بدتر از قم است!

تشریح جزئیات جلسه فوق‌العاده مجلس درباره کرونا/ عدم توجه دولت به این بیماری

وی با بیان اینکه دولت عادت به عارضه درمانی دارد هرچند جدی عمل نمی کند، اظهار کرد: در بحث کرونا دستگاه ها ی دولتی و استانداری ها جزیره ای رفتار می کنند.

منتخب مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: رییس ستاد مقابله با کرونا نباید وزیر باشد بلکه خود رییس جمهور باید باشد چرا که یک وزیر از وزیر هم تراز خود هیچگاه حرف شنوی نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه