English

نبویان در گفتگو با موج:

هیچ دولتی به اندازه دولت آقای روحانی واردات از چین نداشته است/ وضعیت آماری تهران بدتر از قم است!

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: کسی در قم مخالف قرنطینه نبود.

هیچ دولتی به اندازه دولت آقای روحانی واردات از چین نداشته است/ وضعیت آماری تهران بدتر از قم است!

سید محمود نبویان منتخب مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با شیوع کرونا در کشور، اظهار داشت: تاکنون دولت و وزارت بهداشت تلاش های زیادی انجام داده اند لذا ضمن تشکر باید بگویم این تلاش ها کافی نیست.

وی با بیان اینکه مدتی است از رییس جمهور خبری نیست، ادامه داد: آقای روحانی باید ریاست ستاد مبارزه با کرونا را برعهده بگیرد.

منتخب مردم تهران در مجلس با اشاره به وضعیت استان های شمالی، افزود: وضعیت استان های شمالی اصلا خوب نیست لذا مردم هم باید همکاری های لازم را در مقابله با این بیماری داشته باشند که علاوه بر این باید  محدودیت هایی را در این استان ها ایجاد کرد.

نبویان با اشاره به افزایش تولیدات ماسک و اقلام بهداشتی در کشور،  گفت: تولیداتی که کارخانه ها انجام می دهند بالاخره کجا می رود که دولت باید پاسخگوی این مسائل باشد.

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با شهر قم، تصریح کرد: متاسفانه در فضای مجازی عده ای تمرکزشان روی شهر قم است و این شهر را زیر سوال می برند.

منتخب مردم تهران گفت: سخنگوی وزارت بهداشت به مردم پاسخ دهد که چرا تمرکزش روی قم است درحالی که وضعیت تهران به لحاظ آماری بدتر از قم است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت این بهانه را بدست بلندگوهای ضد اسلام داده که شهر مذهبی قم و مسائل دینی را به تمسخر بگیرند.

نبویان اظهار کرد: وضعیت تهران و دیگر استان ها حتما بدتر از قم است لذا اینگونه تبلیغات کردن منفی است و دولت باید به هوش باشد. همه علمای قم تابع تعطیلی تمامی نمازجمعه ها شدند و کسی مخالف قرنطینه نبود، خود وزیر بهداشت اعلام کرد که قم قرنطینه نمی شود.

وی با اشاره به مورد تمسخر قرار گرفتن مسائل دینی توسط شبکه های معاند "بی بی سی"  و "من وتو"، تصریح کرد: این شبکه ها می خواهند ائمه و دین ما را به تمسخر بگیرند و به دنبال ترویج ضد دین هستند.

نبویان افزود: به هرحال شیوع یک بیماری ممکن است در هر کشوری اتفاق بیفتد همانگونه که این ویروس در همه کشورهای دنیا همه گیر شده است اما اینکه بگویند بخاطر حضور طلاب چینی در قم این اتفاق افتاده، صحیح نیست چرا که ما در بسیاری از شهرهایمان دانشجویان چینی داریم.

منتخب مردم تهران گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت آقای روحانی واردات از چین نداشته است.

وی با بیان اینکه عده ای برای کوبیدن دین و مسائل اسلام این موضع را گرفته اند، افزود: دشمنان ائمه و دین بدانند سیلی شان را محکم از حضرت معصومه خواهند خورد.

نبویان در پایان خاطرنشان کرد: دولت علاوه براینکه ضعف های گوناگون خود را باید جبران کند باید خدمت رسانی بیشتری به مردم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه