English

قاسمی در گفتگو با موج:

سرنوشت کشور در مجلس رقم می خورد/ ضرورت مشارکت مردم در انتخابات

فعال سیاسی اصولگرا گفت: سرنوشت کشور در مجلس رقم می خورد لذا مردم در تعیین این سرنوشت نقش اساسی دارند.

سرنوشت کشور در مجلس رقم می خورد/ ضرورت مشارکت مردم در انتخابات

سعید قاسمی فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس ، اظهار داشت: همه مردم می دانند که سرنوشت کشور در مجلس رقم می خورد لذا باید با حضور خود پای صندوق های رای در تعیین این سرنوشت نقش داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام(ره) نمی توانیم نسبت به این انتخابات بی تفاوت باشیم، ادامه داد: اگر برای حضور در انتخابات غفلت کنیم ممکن است همانطور که قیمت حامل های انرژی سه برابر شد شاهد افزایش قیمت چیزهای دیگری هم باشیم.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه متاسفانه رییس جمهور بعد از گرانی بنزین می آید و با خنده می گوید که اطلاعی نداشته و صبح جمعه متوجه این موضوع شده است، افزود: بنابراین مردم در چنین شرایطی تکلیف خود را نمی دانند لذا اگر به خیابان ها بریزند مسعود و مریم رجوی هم با آنها به کف خیابان ها می آیند و اگر هم نیایند پس به کجا باید اعتراضاتشان را مطرح کنند.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین مردم باید در انتخابات مشارکت داشته و نماینده ای در خانه ملت داشته باشند تا مطالبات آنها را پیگیری کند چرا که اگر این اتفاق نیفتد من خود باید بیایم کف خیابان خود را آتش بزنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه