English

حسینی در گفتگو با موج:

یارانه معیشتی مطلوب توزیع نمی شود/بودجه ۹۹ ناپایدارتر از سال های گذشته

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعداد و ارقام موجود در بودجه 99 شفاف نیست.

یارانه معیشتی مطلوب توزیع نمی شود/بودجه 99 ناپایدارتر از سال های گذشته

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به بودجه ۹۹ ، اظهار داشت: نمایندگان در تمامی کمیسیون ها اجازه ارائه پیشنهادهای خودشان درباره بودجه را  دارند ولی آنچه در حمایت به صورت مصوبه ابلاغ میشه این است که اول باید در کمیسیون مربوطه مطرح و سپس در کمیسیون تلفیق به تصویب برسد و در نهایت در صحن علنی هم تصویب شود .

وی ادامه داد: در مورد نرخ بنزین هم احتمالا تا کنون نمایندگان پیشنهادهای خود را مطرح کرده اند اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف افزایش نرخ بنزین، گفت: ابتدا باید دید هدف ما از افزایش قیمت بنزین چه بوده لذا اگر به این اهداف نرسیده باشیم باید در بودجه سال 99 تجدید نظر کنیم.

حسینی با بیان اینکه هدف از افزایش نرخ حامل های انرژی کاهش مصرف، جلوگیری از قاچاق و ایجاد یارانه برای معیشت خانوارها بوده است،تصریح کرد: در مورد کاهش مصرف و قاچاق سوخت شرایط بهبود یافته اما در رابطه با توزیع متناسب یارانه در دهک های پایین تر جامعه هنوز شرایط مطلوبی نداریم.

وی در رابطه با پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین در مجلس، ادامه داد: موضوع تک نرخی شدن بنزین هم هنوز در سطح پیشنهاد بوده و چیزی در رابطه با آن تصویب نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین اعداد به کار رفته در بودجه سال 99 غیر شفاف و ناپایدار تر از سال های گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مرتضی غفاری

    معیشت چرا به من ندادن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه