English

محمد آشوری در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

تغییر در چیدمان سیاسی هرمزگان تبعات منفی دارد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان وجود برخی تحرکات برای تغییر در معاونت سیاسی استانداری را تایید کرد و گفت: به شخصه با این موضوع مخالفم، در شرایط فعلی تغییر در چیدمان سیاسی هرمزگان تبعات منفی دارد.

تغییر در چیدمان سیاسی هرمزگان تبعات منفی دارد

محمد آشوری رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی اختصاصی با موج در خصوص شایعاتی که در رابطه با تغییر سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری هرمزگان بر سر زبان ها افتاده است، اذعان داشت: شایعاتی که شنیده می شوند بی اساس نیستند و بحث هایی در این مورد شده است.

وی ادامه داد: با این حال از وزارت کشور پیگیر تحولات در حوزه سیاسی استان بودیم و نسبت به موضوع بی تفاوت نیستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: با توجه به حساسیت زمانی و نزدیکی به انتخابات تاکید کردیم که شرایط کنونی هرمزگان پذیرای تحولات و تغییرات جدید نیست و باید دقت عمل بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان این‌که تغییرات در شرایط کنونی به صلاح استان نیست، تصریح کرد: در شرایط کنونی که همه در تکاپوی  اماده سازی  جو انتخابات هستند، تغییرات در چیدمان سیاسی استان تبعات منفی به همراه دارد و هرمزگان را دچار بی نظمی خواهد کرد.

آشوری در پایان با ابراز مخالفت خود نسبت به چنین اقدامی، تاکید کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از نمایندگان مجلس وجود ندارد و در چنین مواقعی برخی افراد تبعات این دست اقدامات را به گردن نمایندگان مجلس می اندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه