English

رئیس ستاد انتفاضه :

نابودی داعش و تفکر وهابی، مردم فلسطین را امیدوارتر کرد

سردار شریف گفت: امروز علاوه بر رویارویی تبلیغاتی و سیاسی و نظامی آنها هماورد ملت فلسطین نیستند. آنها یک عملیات نظامی در غزه را شروع کردند و بعد با التماس تلاش کردند که آتش بس اعلام شود.

نابودی داعش و تفکر وهابی، مردم فلسطین را امیدوارتر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به عملیات بیت‌المقدس در ۳۷ سال گذشته در طی جنگ تحمیلی، گفت: ملت ایران از همان ابتدا به فکر آزادی ملت فلسطین بوده و هستند و با نام‌گذاری روز قدس و تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی و افتتاح سفارت فلسطین و با رویکرد ایران در سیاست خارجی‌اش در حمایت و کمک به مردم فلسطین تلاش کرده است تا این ملت به سرزمین اجدادی خود بازگردد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سیاست امام خمینی (ره) در طی جنگ تحمیلی در مسیر مقاومت، اظهار کرد: امام راحل در طی هشت سال جنگ خط بطلانی بر توطئه‌ها و تلاش‌ها برای مذاکره کردن و گوش به فرمان سازمان‌های بین‌المللی بودن، کشید. از همان ابتدای جنگ ایران گروه‌های زیادی برای میانجی‌گری به ایران آمدند اما امام استراتژی بیرون کردن دشمن و تنبیه دشمن را در دستور داشت؛ همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی است.

رمضان شریف ادامه داد: ۵۸ جمعه در یک سال گذشته می‌گذرد و در هر جمعه مردم فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان راهپیمایی بازگشت  به مرزهای رژیم اشغال‌گر قدس می‌روند و فریاد می‌زنند و خواستار بازگشت به سرزمین‌شان هستند. در این راهپیمایی‌ها بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم آرمان فلسطین شده است و با عزم و اراده دنبال بازگشت آوارگان به سرزمین مادری خود هستند.

وی با اشاره به طرح "معامله قرن" اظهار کرد: رئیس‌جمهور نادان آمریکا با طرح این معامله تلاش می‌کند آرمان فلسطین را نابود کند کاری که در هفتاد سال گذشته قادر به آن نبوده‌اند. این در حالیست که در ۴۰ سال گذشته بعد از وقوع انقلاب اسلامی و حمایت ایران از ملت فلسطین، این آرمان دوباره زنده شده است.

وی افزود: ترامپ باید بداند با طرح معامله قرن و انتقال سفارت شان به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان نمی‌توانند مردم فلسطین و امت اسلامی را از حمایت از آرمان فلسطین بازدارند. هرگز این اجازه را نخواهند داد. امروز دست آنها از هر زمان دیگر در این مساله خالی‌تر است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با ایجاد داعش در جغرافیای جهان اسلام تلاش کردند افکار عمومی جهان را از بحث اسرائیل منحرف کنند، اما نابودی داعش و تفکر وهابی، مردم فلسطین و جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

شریف گفت: امروز علاوه بر رویارویی تبلیغاتی و سیاسی و نظامی آنها هماورد ملت فلسطین نیستند. آنها یک عملیات نظامی در غزه را شروع کردند و بعد با التماس تلاش کردند که آتش بس اعلام شود.

وی گفت: اگر یک روز صبح بیدار شدید و دیدید ترامپ گفته است از نیل تا فرات برای رژیم صهیونیستی است تعجب نکنید؛ همان‌طور که پس از هفتاد سال به شکلی غیرقانونی اعلام کرد که بلندی‌های جولان مربوط به رژیم صهیونیستی است.

شریف با اشاره به راهپیمایی روز قدس در هفته آینده تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس دومین راهپیمایی بزرگ در کشور ما برای حمایت از آرمان فلسطین است که انجام می‌شود و به برکت ماه مبارک رمضان و پیروزی‌های مقاومت امسال با انسجامی بیش‌تر و صفوفی متراکم‌تر از راهپیمایان برای حمایت از ملت فلسطین به صحنه خواهیم آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی