English

ضمن تشریح جزییات برگزاری راهپیمایی روز قدس

رمضان شریف: لبخند صهیونیست‌ها در حال تبدیل شدن به اخم است/لاریجانی سخنران روز قدس در تهران است

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وقوع انقلاب اسلامی اولین راهبرد رژیم صهیونیستی که فراموش شدن مساله فلسطین بود را متوقف کرد.

رمضان شریف: لبخند صهیونیست‌ها در حال تبدیل شدن به اخم است/لاریجانی سخنران روز قدس در تهران است

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح روز سه‌شنبه در آستانه فرا رسیدن روز قدس در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی بر روند مقاومت ملت فلسطین اظهار کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) باعث شد که آرمان فلسطین فراموش نشود.

وی با تاکید بر این‌که آینده به نفع فلسطین است ادامه داد: رژیم صهیونیستی در میدان جنگ و افکار عمومی شکست خورده است.

شریف تصریح کرد: صهیونیست‌ها امروز در برآورد نظامی از توان جریان مقاومت از جمله در فلسطین و لبنان عاجز هستند. در ارتباط با این موضوع اشراف اطلاعاتی ندارند و این موجب خرسندی است.

شریف در ادامه سخنان خود اعلام کرد: دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی راهپیمایی قدس امسال در تهران هستند.

وی با بیان این‌که راهپیمایی قدس در ۹۰۰ شهر کشور برگزار می‌شود افزود: راهپیمایی روز قدس در تهران در مسیرهای ده گانه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه آغاز می‌شود.

شریف با بیان این‌که مبدا راهپیمایی روز قدس در شهرهایی که راهپیمایی برگزار می‌شود مساجد اصلی این شهرها است و مقصد آن مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در آن شهرها افزود: ساعت شروع مراسم راهپیمایی روز قدس در مراکز استان‌ها و شهرها متناسب با شرایط اقلیمی آن‌ها و ساعتی است که مسوولان محلی مشخص می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت که در این روز ۵۰ سخنران در سطح ملی در راهپیمایی روز قدس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی" برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه صحبت‌های خود در نشست مطبوعاتی‌اش اظهار کرد: مراسم روز قدس در بیش از 85 کشور جهان برگزار می‌شود و بیش از چهار هزار عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی آن را پوشش می‌دهند.

وی با بیان این‌که شرکت مترو نیز به صورت رایگان در این روز خدمات‌ رسانی ارائه می‌دهد، افزود: رژه گردان‌های الی ‌بیت‌المقدس با لباس‌های متحدالشکل در تهران از میدان فردوسی تا خیابان قدس، رجزخوانی و علیه صهیونیست‌ها فریاد خواهند زد.

شریف ادامه داد: فقط در تهران 2500 دستگاه اتوبوس شرکت واحد روزه‌داران را از میادین اصلی شهر به سمت مکان برگزاری راهپیمایی منتقل خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم‌چنین با بیان این‌که بیش از 30 غرفه فرهنگی، نمایشگاهی و تبلیغاتی توسط دستگاه‌ها و نهادها در حاشیه راهپیمایی تهران برقرار خواهد شد، افزود: امسال نیز راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط صهیونیست‌ها یاد و خاطره 35 سال اسارت آنها را گرامی خواهند داشت.

وی با بیان این‌که شعار اصلی راهپیمایان در روز قدس امسال هم‌چون سال‌های گذشته «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و خائنان منطقه به ویژه مزدوران تکفیری و داعش و تداوم شعار «آزادی فلسطین و قدس شریف» خواهد بود، ادامه داد: در پایان راهپیمایی امسال قطعنامه پایانی این راهپیمایی به تایید ملت ایران خواهد رسید.

شریف در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که با پیروزی‌های جریان مقاومت آینده برای ملت فلسطین و امت اسلامی امیدوارکننده است و ناامیدی برای صهیونیست‌هاست، تصریح کرد: لبخند صهیونیست‌ها و حامیان آنها در حال تبدیل شدن به اخم است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین با بیان این‌که متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی از حکام عرب روند عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته‌اند، افزود: با این وجود موضوعات آینده به نفع ملت فلسطین است، چراکه رژیم صهیونیستی در میدان جنگ و افکار عمومی شکست خورده است. این رژیم در حوزه توانمندی‌های مقاومت در فلسطین و لبنان سردرگم است.

وی با بیان این‌که با تقویت و تثبیت جریان مقاومت توجه افکار عمومی دنیا بار دیگر به سمت دشمن مشترک یعنی صهیونیست‌ها جلب می‌شود، تصریح کرد: ما به تمام گروه‌های فلسطینی اعلام کرده‌ایم که میزان تقریب، نزدیکی و پذیرش ما از گروه‌های فلسطینی بستگی به میزان پایبندی آنها به آرمان‌های ملت فلسطین و آزادی بیت‌المقدس است و مطمئن هستیم که گروه‌های اصیل فلسطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند و این روند ادامه دارد.

شریف با تاکید بر این‌که گروه‌های فلسطینی باید بر اساس اتکا به داشته‌های خود حرکت کنند و در همین چارچوب است که می‌توانند به پیروزی برسند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها جایی متوقف شده‌اند که با سرسختی و مقاومت اسلامی رو به رو شدند چراکه در عرصه مذاکره، آنها کوچک‌ترین امتیازی را به ملت فلسطین نداده‌اند و صهیونیست‌ها فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر این‌که صهیونیست‌ها با وجود تلاش‌های رسانه‌ای‌شان در بدترین وضعیت خود در تاریخ به سر می‌برند،‌ گفت: آنها بیش‌ترین وحشت را از شکست خلافت خودخوانده داعش دارند.

وی با بیان این‌که داعش در طول این سال‌ها حتی یک تیر به سمت صهیونیست‌ها شلیک نکرده است، گفت: صهیونیست‌ها نیز علاوه بر این‌که داعش را مورد حمایت لجستیکی خود قرار داده‌اند مجروحان آنها را نیز مداوا کرده‌اند.

مسیرهای راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب،‌ دانشگاه تهران

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسن (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 3: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 4: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 6: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 7: مسجدالجواد (ع)، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره 8: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 9: مسجد حضرت امیر (ع)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 10: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه