English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه؛

افزایش قیمت خودرو ناشی از بی تدبیری وزارت صنعت است/ مجلس مجبور به ورود به مسئله گرانی خودرو است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: افزایش قیمت خودرو ناشی از بی تدبیری وزارت صنعت است.

افزایش قیمت خودرو ناشی از بی تدبیری وزارت صنعت است/ مجلس مجبور به ورود به مسئله گرانی خودرو است

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت خودرو تا چه اندازه به بی تدبیری وزارت صنعت در حوزه کنترل قیمت ها مرتبط است؟ گفت: متاسفانه این موضوع به طور کامل به وزارت صنعت و دستگاه های متولی امور نظارتی باز می گردد.

وی افزود: اگر وزارت صنعت تدبیر لازم را در خصوص کنترل بازار خودرو انجام می داد، امروز با این شرایط رو به رو نمی شدیم و مردم از افزایش ناگهانی قیمت ها رنج نمی بردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: متاسفانه ما تمام تخم مرغ های خود را در سبد دو خودروسازی داخلی قرار دادیم و آنها نیز به طور مداوم قیمت ها را افزایش داده و از سوی دیگر وزارت صنعت نیز نظارتی بر بازار و قیمت ها ندارد. به عبارتی اگر بی تدبیری وزارت صنعت نبود، امروز با این شرایط رو به رو نمی شدیم.

بائوج لاهوتی گفت: در حال حاضر مجلس مجبور به ورود به این حوزه بوده و نمی توانیم مشکلات مردم را مشاهده کرده و ما نیز مانند دولت و وزارت صنعت سکوت کنیم.

وی بیان داشت: به همین دلیل طرح هایی در دستور کار داریم تا نظارت بر خودروسازان داخلی و همچنین دستگاه های نظارتی و اجرایی را افزایش داده و مانع از افزایش یک شبه قیمت خودرو شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی رسولی

    آقای لاهوتی بخدا هرلحظه اداره فرمائید مردم پشت شما هستند واقعاُ رحمانی ازهیچ کس حساب نمیبرد و هرچه دلش میخواد بسر خریداران خودرو میاره، مگر مجلس اهرم قوی نداردجلو این آقا را بگیرد ۵درصد حاشیه بازار چنین بلائی برای مردم ایجاد کرده ترابخدا ترتیبی اتخاذ فرمائید تاقیمتها یک روال منطقی بخودبگیرد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه