English

رییس کمیسیون صنایع مجلس خبر داد؛

جلسه مهم مجلس با وزارت صنعت و خودروسازان درباره قیمت خودرو

رییس کمیسیون صنایع مجلس از برگزاری جلسه مهم مجلس با وزارت صنعت و خودروسازان درباره افزایش قیمت خودرو خبر داد.

جلسه مهم مجلس با وزارت صنعت و خودروسازان درباره قیمت خودرو

عزیز اکبریان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: با توجه به التهاب در بازار خودرو و افزایش قیمت خودرو توسط برخی از خودروسازان داخلی و همچنین واردکنندگان خودرو، کمیسیون صنایع تصمیم گرفت تا موضوع را به طور جدی تری مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: البته هرگونه اظهار نظر غیرکارشناسی در این شرایط را برای قیمت خودرو مضر می دانیم و به همین دلیل تلاش می کنیم در این مورد صحبت خاصی انجام نشود، تا منجر به التهاب آفرینی در بازار نگردد.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هر حال به دلیل حساسیت موضوع، روز سه شنبه از نمایندگان وزارت صنعت و همچنین نمایندگان خودروسازان دعوت کردیم تا با حضور در کمیسیون صنایع، موضوع مربوط به افزایش قیمت خودرو را تشریح کنند.

اکبریان گفت: منتظر گزارش وزارت صنعت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کنترل بازار هستیم و اگر این اقدامات و برنامه ریزی ها و تلاش ها را کافی ندانیم، به طور قطع با استفاده از ابزار نظارتی مجلس، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم معتقدم، باید در این شرایط اقتصادی حساس، قیمت خودروها به نحوی تعیین و اعلام گردد که فشار اقتصادی بیشتری به مردم تحمیل نشود.

اکبریان در پایان گفت: در جلسه مهم کمیسیون صنایع مجلس با وزارت صنعت و خودروسازان به طور قطع از منافع مردم و مصرف کنندگان دفاع خواهیم کرد و تلاش می کنیم، شرایط به سود مردم و مصرف کننده تغییر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه