English

نماینده بروجرد در مجلس:

مجلس دشمن دولت نیست/ قرار نیست نمایندگان مجلس وکیل الدوله باشند

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت گفت: مجلس دشمن دولت نیست و تلاش داریم با همراهی و همکاری مشکلات مردم را برطرف کنیم.

مجلس دشمن دولت نیست/ قرار نیست نمایندگان مجلس وکیل الدوله باشند

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی دارای سه قوه اصلی است و مجلس، دولت و قوه قضاییه اگر چه مستقل هستند، اما در یک مسیر باید حرکت کنند.

وی افزود: بنابراین اگر انتقادی از سوی نمایندگان مردم در خانه ملت از دولت و یا هر نهاد دیگری مطرح می شود، مبنی بر دشمنی نیست و این انتقادها از سر دلسوزی و با هدف رفع مشکلات مردم مطرح می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه به طرح سوال از رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم مشکل دارند و دیگر نمی توان با وعده های مکرر و انجام سخنرانی ها و ارائه آمار و ارقام متعدد به آنها گفت که وضعیت کشور خوب است و مشکلی نداریم.

نظر گودرزی در رابطه با رابطه دولت و مجلس . مجلس دشمن دولت نیست

شب می خوابیم و فردا می بینیم قیمت ارز و سکه دو برابر شده است

گودرزی تصریح کرد: یک شب مردم می خوابند و صبح که از خواب بیدار می شوند، ناگهان می بینند قیمت سکه و ارز دو برابر شده و هیچ کس هم به آنها پاسخ نمی دهد که علت گرانی ارز و سکه و تورم افسار گسیخته چیست و تنها می گویند قیمت ها حباب است.

وی افزود: در این شرایط تعدادی از نمایندگان مجلس بر اساس وظائف ذاتی و قانونی که بر عهده دارند و به نمایندگی از ملت ایران از رییس جمهوری سوال کرده اند که این مشکلات ناشی از چه عواملی است، اما متاسفانه عده ای در دولت و بخشی از حامیان دولت به نمایندگان سوال کننده اعتراض می کنند.

نماینده مردم بروجرد در خانه ملت ادامه داد: این اعتراض ها هیچ منطقی ندارد و تنها مخالفان طرح سوال مدعی هستند که باید شان رییس جمهور حفظ شود. ما نیز می گوییم مگر قرار به انتقام گیری است که می گویید شان رییس جمهوری حفظ نمی شود.

گودرزی گفت: مجلس دشمن دولت نیست و نمایندگان به وظائف قانونی خود عمل کرده اند و قرار نیست که نمایندگان وکیل الدوله باشند و در برابر مشکلات کشور و مردم سکوت کنند.

گودرزی در پایان تاکید کرد: ما چه موافق طرح سوال از رییس جمهور باشیم و یا با آن مخالفت کنیم، در اصل موضوع که این کار حق قانونی نمایندگان و مجلس است، خللی وارد نمی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه