English

نماینده فلاورجان در مجلس؛

مدعیان دموکراسی مانع اجرای قانون اساسی نشوند/ طرح سوال از رییس جمهوری حق قانونی مجلس است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدعیان دموکراسی نباید مانع اجرای طرح سوال از رییس جمهوری که در قانون اساسی به صراحت تصریح شده است، شوند.

مدعیان دموکراسی مانع اجرای قانون اساسی نشوند/ طرح سوال از رییس جمهوری حق قانونی مجلس است

حجت الاسلام سیدناصر موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در اصل 88 قانون اساسی به صراحت اعلام شده است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی می تواند سوال و یا سوالات خود را از رییس جمهوری مطرح کنند.

وی افزود: طرح سوال از رییس هیات دولت حق قانونی مجلس و نمایندگان مردم است و اگر مدعی دموکراسی هستیم، باید در برابر اجرای قانون تمکین کنیم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری ها و غفلت های مدیریتی در حوزه اقتصادی است و مشکلات معیشتی مردم را به شدت رنج می دهد و در چنین شرایطی طبیعی است که نمایندگان ملت از رییس قوه مقننه بپرسند چرا کشور به این روز افتاده است.

نظر موسوی نماینده فلاورجان درباره طرح سوال از رییس جمهور

موسوی گفت: عده ای به طور مداوم دم از دموکراسی و قانون مداری می زنند که حرف بسیار درستی است، اما ما به آنها می گوییم شما در عمل این حرف ها را ثابت کنید و به اجرای قانون تن دهید.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه همین افراد تمام تلاش خود را به کار بستند تا طرح سوال از ریس جمهوری در صحن علنی اعلام وصول نشود و پس از اعلام وصول نیز دست از تلاش برنداشته و می خواهند نمایندگان را منصرف کنند.

موسوی در پایان تاکید کرد: این در حالی است که اکثریت مطلق امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهوری بر اجرای این طرح تاکید ویژه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه