English

قدردانی صادقی از رئیس مجلس/ امکان تغییر مصوبه وجود ندارد

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رئیس مجلس نسبت به بازگشت مصوبه قبلی خود درباره حقوق مدیران از او خواست توضیح دهد که مجلس براساس چه ماده از آیین نامه ای ، می تواند مصوبه خود را تغییر دهد.

قدردانی صادقی از رئیس مجلس/ امکان تغییر مصوبه وجود ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمود صادقی در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر آیین نامه ای، از رئیس مجلس برای موضع گیری روز گذشته وی در مورد حقوق مدیران و مقامات کشوری تشکر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: بابت موضع گیری شایسته شما قدردانی و تشکر می کنیم چون این موضوع باعث سوءاستفاده برخی ها شده است برخی هم روی این موضوع تبلیغات خاصی انجام دادند که طیف خاصی در مجلس پشت مصوبه قبلی وجود داشت.

صادقی خاطرنشان کرد: روز گذشته به مصوبه مجلس رأی منفی دادم چون معتقد بودم کمیسیون تلفیق و مجلس باید به مصوبه قبلی خود اصرار می کرد تا در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود.

وی از رئیس مجلس خواست تا درباره این نکته که کدام ماده از آیین نامه درباره بندی از لایحه برنامه ششم بررسی شده است، توضیح دهد.

صادقی گفت: زمانی که طرح یا لایحه ای در مجلس تصویب می شود قبل از اعلام نظر شورای نگهبان، باید بیان شود براساس کدام ماده از آئین نامه مجلس، می تواند مصوبه خود را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: آنچه که بنده از بررسی آئین نامه متوجه شدم امکان چنین تغییری وجود ندارد از این رو از شما تقاضا دارم توضیح دهید کدام ماده این اجازه را داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه