English

ابطحی: دولت احمدی نژاد مخالف پرداخت اینگونه یارانه ها به دهک ها بود/ لاریجانی: این مطالب خلاف واقع است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه فعلی پرداخت یارانه ها به دهک ها گفت که احمدی نژاد هم مخالف این موضوع بود که رئیس مجلس شورای اسلامی این اظهارات را خلاف واقع دانست.

ابطحی: دولت احمدی نژاد مخالف پرداخت اینگونه یارانه ها به دهک ها بود/ لاریجانی: این مطالب خلاف واقع است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به دنبال بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 96 مربوط به پیشنهادات ارائه شده در تبصره هدفمند کردن یارانه ها گفت: رویه کنونی در پرداخت یارانه به تمام دهک ها نادرست است و دولت آقای احمدی نژاد نیز مخالف این مسئله بود.

وی افزود: حتی در زمان تصویب لایحه مذکور، دولت نامه ای به مجلس داد تا لایحه را برای اصلاح و بررسی بیشتر در حوزه پرداخت یارانه به دهک ها بازگرداند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئله پرداخت یارانه به 10 دهک در قانون هدفمندی مربوط به دولت قبل نمی شود نمایندگانی همچون مصباحی مقدم و فولادگر این پیشنهاد را مطرح کردند و پس از طرح این موضوعات دولت قبل می خواست که لایحه را پس بگیرد.

*8موضوعات مطرح شده خلاف واقع است

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به موضوعات مطروحه این نماینده گفت: این موضوعات و مطالب گفته شده خلاف واقع است زیرا دلت آقای احمدی نژاد معتقد بود که یارانه باید به کل جمعیت کشور داده شود.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر قانون هدفمندی قبل از اینکه به مجلس برسد خارج از پارلمان ساعت ها درباره آن بحث شد و در این عرصه دولت قبل به جد معتقد بود که یارانه باید به تمام مردم داده شود البته در مجلس هم نسبت به این موضوع که یارانه به گروه و تعدادی داده شود مخالفت هایی صورت گرفت.

لاریجانی خاطرنشان کرد: این مسئله موجب شد که یکی از اعضای هیات رئیسه پیشنهاد دهد که در لایحه مذکور تاکید شود که یارانه با اولویت به طبقات پرداخت شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه