English

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران رضوی

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: براساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های موجود، حدود ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انجام عملیات بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد موردنیاز است.

فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده، در روز‌های آخر ماه صفر ، مشکل خاصی برای بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مشهد، نخواهیم داشت.

امانی این سخنان را در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد گفت و در ادامه تاکید کرد: از مسافران و زائران رضوی درخواست می‌شود بلیت برگشت خود را مانند بلیت رفت، از قبل تهیه کنند تا برای بازگشت با مشکل مواجه نشوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: تامین بخشی از اتوبوس‌ها و سرویس‌های حمل‌ونقلی از طریق پیش‌فروش بلیت توسط نرم‌افزار‌های رایانه‌ای (اپلیکیشن) انجام‌شده که بر همین اساس، روزانه به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیازمندیم.

وی تصریح کرد: روزانه به همین تعداد اتوبوس از طریق فروش فوق‌العاده بلیت از سایر بخش‌ها نیاز داریم که تامین هم شده است و در نهایت با پیش بینی‌های صورت گرفته، امسال امیدواریم مشکل خاصی برای بازگشت زائران با ناوگان حمل‌ونقل عمومی نداشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اضافه کرد: براساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های موجود، حدود ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انجام عملیات بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد موردنیاز است.

امانی در پایان گفت: سفر ۸۵ درصد زائران امام رضا (ع) به مشهد از طریق جاده‌ای است. در دهه پایانی ماه صفر امسال، سفر زائران به وسیله ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، ۱۵ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه