English

در سفر وزیر کشور انجام شد؛

بررسی وضعیت ‌زائران دهه آخر ماه صفر به حرم امام رضا (ع)

وزیر کشور بیان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد زائران مشهد در دهه آخر صفر با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق جاده‌ها به زیارت مشرف می‌شوند.

بررسی وضعیت ‌زائران دهه آخر ماه صفر به حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد وحیدی، وزیر کشور در سفر به مشهد مقدس و به‌منظور بررسی آخرین وضعیت زائران دهه آخر ماه صفر به حرم امام رضا (ع) اظهار کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد زائران مشهد در دهه آخر صفر با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق جاده‌ها به زیارت مشرف می‌شوند.

وحیدی این سخنان را در جلسه ستاد خدمات سفر مشکلات و موانع خدمت‌رسانی به زائران اظهار کرد و ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی، روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی حدود یک سال گذشته انجام شده ‌و این روزها تأثیر آن در سفرها به خراسان رضوی مشهود است.

وزیر کشور تاکید کرد: در دوره‌های گذشته سالانه حدود ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان روکش آسفالت می‌شده ‌که در  یک سال اخیر ۶ برابر میانگین دوره‌های گذشته در این حوزه کار شده است.

وحیدی در انتهای سخنان خود متذکر شد و گفت: ۱۵۰ اتوبوس و ون نیز امروز به حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد اضافه شد که در این ایام اقدام مناسبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه