English

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

اعلام نرخ جدید "نان آزادپز" در کلانشهر مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: لازم بذکر است که بر اساس نرخ نامه جدید نانوایی های آزادپز، قیمت انواع نان در این نانوایی ها در مشهد افزایش قیمت بین ۱۵ تا ۱۷ درصدی دارد.

اعلام نرخ جدید "نان آزادپز" در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی نرخ‌نامه جدید نانوایی‌های آزادپز را با افزایش قیمت در مشهد اعلام کرد.

 صیادی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: لازم بذکر است که بر اساس نرخ نامه جدید نان وایی های آزادپز، قیمت انواع نان در این نانوایی ها در مشهد افزایش قیمت بین ۱۵ تا ۱۷ درصدی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی متذکر شد: بر اساس این نرخ نامه، نان بربری سنتی به وزن چانه ۳۸۵ گرم به قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان بربری ماشینی به وزن چانه ۳۸۵ گرم به قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان سنگک به وزن ۴۰۰ گرم به قیمت ۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال در نانوایی های آزادپز عرضه می شود.

وی افزود: قیمت نان لواش ماشینی و سنتی به وزن ۱۴۵ گرم را ۲۳ هزار ریال، نان تافتون سنتی به وزن ۲۷۵ گرم ۴۰ هزار ریال، نان تافتون ماشینی به وزن ۲۸۰ گرم ۴۰ هزار ریال و نان تنوری خراسانی به وزن ۳۲۰ گرم ۴۶ هزار ریال در نانوایی های آزادپز اعلام کرد.

صیادی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در بازرسی از نانوایی های مشهد ۴۲۰ فقره فرم تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال تشکیل شده است و ۲ هزار و ۲۲۵ نانوایی زیر پوشش اتحادیه نانوایان مشهد پروانه کسب دارند، از این تعداد ۷۳ نانوایی آزادپز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه