English

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد:

اعلام قیمت جدید نان در مشهد

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد بیان کرد: نرخ های جدید به طور متوسط با نرخ نامه قبلی حدود ۴۰ درصد افزایش دارد و این نرخ نامه یک ترمیم نسبت به نرخ نامه قبلی است، هزینه های واقعی تولید نان بیشتر از این میزان است.

اعلام قیمت جدید نان در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمدرضا کشتگر؛ رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد اعلام کرد: نرخ‌نامه جدید برای نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای این شهر با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان خراسان رضوی تعیین و به همه نانوایان ابلاغ شده است.

کشتگر افزود: آخرین نرخ نامه اتحادیه نانوایان مشهد مربوط به سال ۱۴۰۰ است و با توجه به افزایش هزینه‌های تولید نان از جمله دستمزد و بیمه کارگر، نرخ خمیر مایه، اجاره مغازه و بسیاری از هزینه‌های جانبی، نرخ تمام شده تولید نان نیز افزایش یافته است.

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد همچنین اضافه کرد: نرخ های جدید به طور متوسط با نرخ نامه قبلی حدود ۴۰ درصد افزایش دارد و این نرخ نامه یک ترمیم نسبت به نرخ نامه قبلی است، هزینه های واقعی تولید نان بیشتر از این میزان است.

کشتگر متذکر شد: تعداد نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای دارای پروانه کسب این شهر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد  است و تعداد واحدهای نانوایی آزادپز در مشهد بیش از ۱۰۰ مورد است که بزودی نرخ نامه نان آنها نیز با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان ابلاغ می‌شود.

شایان ذکر است که در نرخنامه جدیدی که اتحادیه نانوایان مشهد منتشر کرده است قیمت‌ها با تقریبا ۴۰ درصد افزایش به شرح زیر است:

نان بربری سنتی نیمه یارانه‌ای ۱۶ هزار و ۵۰۰ ریال و یارانه‌ای ۱۲ هزار ریال، نان بربری ماشینی نیمه یارانه‌ای ۱۶ هزار ریال و یارانه‌ای ۱۲ هزار ریال، نان سنگک نیمه یارانه‌ای ۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال و یارانه‌ای ۲۰ هزار ریال، لواش ماشینی نیمه یارانه‌ای ۶ هزار ریال و یارانه‌ای پنج هزار و ۲۵۰ ریال، تافتون سنتی نیمه یارانه‌ای ۱۲ هزار ریال و یارانه‌ای ۹ هزار ریال، ماشینی دوار نیمه یارانه‌ای ۱۲ هزار ریال و ماشینی دوار یارانه‌ای ۹ هزار ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه