English

علی اکبر نصری:

کشف و ضبط ۱۱۵ کیسه آرد دولتی احتکار شده در جاده کلات

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: آردهای مکشوفه توقیف، و طبق دستور معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی کالاهای توقیفی به صورت امانت در اختیار اتحادیه نانوایان قرار گرفت.

کشف و ضبط ۱۱۵ کیسه آرد دولتی احتکار شده در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر نصری رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: ۱۱۵ کیسه آرد دولتی احتکار شده به وزن چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم از انباری در جاده کلات کشف و ضبط شد.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: بازرسان جهاد کشاورزی با همراهی نیروهای اطلاعات سپاه و با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به این که این انبار توسط اماکن نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی مهر و موم شد افزود: آردهای مکشوفه توقیف، فرد متخلف نیز در این رابطه شناسایی و طبق دستور معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی کالاهای توقیفی از محل بارگیری و به صورت امانت در اختیار اتحادیه نانوایان قرار گرفت تا پس از تعیین تکلیف در طرح برکت ۲ به نانوایی‌های تعیین شده برای پخت نان سفره مردم انتقال پیدا کند .

رییس اداره نظارت جهاد کشاورزی مشهد همچنین خاطرنشان کرد: پرونده این تخلف پس از سیر روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌ شود تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می توانند خبرهای خود را در مورد احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی