English

سهمیه آرد نانوایان آزاد پز گیلان به حالت قبلی بازگشت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: با پی گیری و درخواست فرماندار این شهرستان از مسئولان استانی و کشوری ، سرانه سهیه آرد نانوایان آزادپز گیلان به حالت قبلی بازگشت.

سهمیه آرد نانوایان آزاد پز گیلان به حالت قبلی بازگشت

کامبیز لقمانی مقدم دقایقی قبل در مصاحبه با خبرنگار موج گفت: با توجه به اینکه استان گیلان بویژه بندر مرزی آستارا جزء مناطق توریستی و گردشپذیر ایران هستند و در ایام تعطیلات از مسافران بسیاری از سراسر کشورمان پذیرایی می کنند، در چند روز گذشته با کاهش سرانه سهمیه، فروش آرد در بازار سیاه و افزایش قیمت آرد مواجه شده بودند.

 وی اضافه کرد: با پی گیری و درخواست فرماندار شهرستان آستارا از مدیران استانی و کشوری و موافقت مسئولان، سرانه آرد سهمیه نانوایان آزاد پز استان گیلان به حالت قبلی بازگشت.

این مسئول تاکید کرد: با بازگشت سرانه آرد سهمیه به حالت پیشین، نانوایان آزادپز گیلان دیگر مشکل کمبود آرد نخواهند داشت.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا در پایان به فعالیت ۸۷ نانوایی آزادپز در سطح شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: مصرف سرانه آرد هر نفر نسبت به جمعیت شهرستان بطور متوسط شش کیلوگرم در ماه است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۲ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و با دارا بودن ۱۵ جاذبه گردشگری، میزبانی افزون بر چهار میلیون مسافر و تردد ۸۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن در سال یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه