English

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

فعال شدن گروه های ویژه نظارتی کنترل نان در خراسان رضوی

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان از امروز با فعال شدن ۱۱۹ گروه شدند نظارتی در استان آغاز شد.

فعال شدن گروه های ویژه نظارتی کنترل نان در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان؛ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان از امروز با فعال شدن ۱۱۹ گروه شدند نظارتی در استان آغاز شد.

شعربافیان در ادامه اضافه کرد: این طرح ویژه که برای مدت سه هفته از امروز آغاز شده براساس مصوبه کارگروه کارشناسی گندم ،آرد و نان استان خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی متذکر شد: تا پیش از این شکایات عدیده مردمی پیرامون عدم رعایت وزن و قیمتهای مصوب در نانوایی‌های سطح استان دریافت می شد اما از امروز تمامی شهرستانها مجری این طرح هستند و بامتخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: گروههای بازرسی اتاق اصناف و بازرسی اتحادیه های صنف نانوایان نیز در کنار تیمهای نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی همکاری و مشارکت دارند.

شعربافیان یادآور شد: در این طرح نظارتی، اولویت با بازرسی از واحدهای نانوایی دارای سوابق تخلف و دارای رای محکومیت توسط ادارات تعزیزات حکومتی است و بعد به صورت گسترده در سایر واحدهای نانوایی نیز اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه