English

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی:

خراسان رضوی دارای رتبه اول تشکل‌های مدیریت تعاون روستایی کشور

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: در خراسان رضوی ۲۲۴ شرکت تعاون روستایی با ۴۴۰ هزار و ۱۲۲ عضو وجود داشته و این میزان ۸.۱۳ درصد کل شرکت‌های تعاونی کشور را شامل می‌شود.

خراسان رضوی دارای رتبه اول تشکل‌های مدیریت تعاون روستایی کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان؛ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: در خراسان رضوی ۳۳ شرکت تعاونی روستایی زنان با ۴۹۲۶ عضو وجود داشته و سهمی ۱۰.۷ درصدی از کل کشور را به خود اختصاص داده است.

آوان به مناسبت روز تعاون در خصوص وضعیت تشکل‌های تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی ابرازداشت: تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی دارد و بدیهی است با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و همدلی در جامعه حاکم و ابتکارها و نوآوری‌ها شکوفا می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در خراسان رضوی ۲۲۴ شرکت تعاون روستایی با ۴۴۰ هزار و ۱۲۲ عضو وجود داشته و این میزان ۸.۱۳ درصد کل شرکت‌های تعاونی کشور را شامل می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در خراسان رضوی ۳۳ شرکت تعاونی روستایی زنان با ۴۹۲۶ عضو وجود داشته و سهمی ۱۰.۷ درصدی از کل کشور را به خود اختصاص داده است.

وی متذکر شد: در رابطه با اتحادیه‌های تعاونی‌های روستایی در شهرستان‌های استان نیز ۲۴ اتحادیه روستایی در شهرستان‌ها با ۲۲۲ عضو وجود دارد که تمامی آن‌ها فعال هستند. همچنین در خراسان رضوی یک اتحادیه تعاونی‌های روستایی وجود دارد.

آوان تاکید کرد: در خراسان رضوی ۱۹۸ شرکت تعاونی کشاورزی وجود دارد که تعداد اعضای آن قابل توجه و ۱۴۲ هزار و ۷۵۸ عضو است. همچنین در استان ۱۲ اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی با ۱۷۵ عضو تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی، همواره هزینه‌ها را کاهش داده و از فرصت‌ها به بهترین شیوه استفاده می‌کند و در خراسان رضوی ۱۶۴ شرکت تعاونی تولید کشاورزی ثبت شده که ۴۸ هزار و ۱۹۵ عضو دارد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۱۲ اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید روستایی شهرستان‌ها تشکیل شده است. در خراسان رضوی یک اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی وجود دارد.

آوان گفت: در خراسان رضوی ۳۰ نظام صنفی کشاورزی با ۱۲۹ هزار و ۴۳ عضو و ۴ شرکت سهامی زراعی با ۱۱۶۴ عضو فعالیت می‌کند و به طور کلی ۷۰۳ تشکل در استان تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی بوده و ۸.۳ درصد تشکل‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است و خراسان رضوی با این تعداد تشکل رتبه اول تشکل‌های تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه