English

آغاز زمان نام‌نویسی هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز فرایند نام‌نویسی تعاونی‌های این استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی خبر داد.

آغاز زمان نام‌نویسی هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ «خلیل احمد سلامی» افزود: هجدهمین جشنواره انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر در دو سطح ملی و استانی در شهریورماه سال جاری و همزمان با فرا رسیدن هفته تعاون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی می‌توانند تا ۳۰ تیرماه جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون به آدرس taavoni.mcls.gov.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: مهمترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال‌ جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضا به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست است.

سلامی افزود: پس از نام‌نویسی تعاونی ها در سامانه، مراحل رتبه‌بندی و داوری انتخاب تعاونی‌های برتر انجام می‌شود. وی اضافه کرد: هم‌اینک دوهزار و ۶۵۶ تعاونی فعال در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۶۳ هزار و ۴۰۹ نفر عضو آنها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه