English

صادرات یک و نیم میلیون دلاری تعاونی های سبزوار به خارج از کشور

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار بیان کرد: عمده کالاهای صادر شده تعاونی‌های سبزوار انواع شیرینی، پسته و گیاهان دارویی بوده که به کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس، افغانستان، عراق و آسیای میانه صادر شده ‌است.

صادرات یک و نیم میلیون دلاری تعاونی های سبزوار به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود یزدی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در خبری اعلام کرد: شرکتهای تعاونی فعال این شهرستان از ابتدای امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا به دیگر کشورها به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم صادر کردند.

یزدی همچنین در ادامه تصریح کرد: عمده کالاهای صادر شده تعاونی‌های سبزوار انواع شیرینی، پسته و گیاهان دارویی بوده که به کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس، افغانستان، عراق و آسیای میانه صادر شده ‌است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار متذکر شد: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده است.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر اتاق تعاون در رفع مشکلات و صادرات یادآور شد: فعالیت اتاق تعاون سبزوار همچنین موجب رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی این شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاون‌گران می‌شود.

یزدی در خاتمه اضافه کرد: در مجموع ۹۶۰ شرکت تعاونی در سبزوار ثبت شده که سرمایه ثبتی اولیه آنها ۱۰۱ میلیارد ریال با عضویت بیش از ۴۱۰ هزار نفر است که از طریق فعالیت این واحدها برای ۱۳ هزار و ۱۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه