English

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی:

کشف حدود یکصدهزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این خودرو ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و تعداد ۷۳ قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

کشف حدود یکصدهزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین جوانبخت؛ رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر در محور باغچه مشهد مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ جوانبخت همچنین افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این خودرو ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و تعداد ۷۳ قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین یک متهم در  زمینه سیگارهای قاچاق دستگیر شده است و متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانبخت در خاتمه یادآور شد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه