English

یعقوبعلی نظری:

کشف کالا‌های قاچاق با نظارت‌های سامانه‌ای دقت بیشتری دارد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در نظارت سامانه‌ای به نحوی بر فرایند‌های توزیع کنترل که در مسیر قاچاق قرار می‌گیرند نظارت می‌شود و این کنترل دائمی و همیشگی می‌شود.

کشف کالا‌های قاچاق با نظارت‌های سامانه‌ای دقت بیشتری دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: نظارت سامانه‌ای از قاچاق کالا جلوگیری می‌کند و این گونه نظارت‌ها باید بیش از پیش تقویت شوند.

نظری این سخنان را در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: در بحث کشف کالاهای قاچاق باید از سمت نظارت میدانی به سمت نظارت‌های سامانه‌ای برویم.

استاندار خراسان رضوی همچنین متذکر شد: نظارت‌های میدانی قابل استمرار نیست همه دستگاه‌ها باید سامانه‌ای را جهت نظارت بر کالا‌ها به کار ببرند تا علاوه بر نظارت بر بازار، قاچاق کالا‌ها هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در نظارت سامانه‌ای ب ه نحوی بر فرایند‌های توزیع کنترل که در مسیر قاچاق قرار می‌گیرند نظارت می‌شود و این کنترل دائمی و همیشگی می‌شود و با استفاده از نظارت سامانه ای، مراکز کنترل مطلع می‌شوند و در مورد کالا‌ها تصمیمی درست گرفته می‌شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این خبر یادآور شد و گفت: مسئله مرز دوغارون از اولویت‌های ما است، باید مسائل و مشکلات زیرساختی این مرز به عنوان ورودی کشور حل و برطرف شود.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: فرایند کار‌ها باید توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و نوع مواجهه با موضوع کالای قاچاق اصلاح شود و در آخر به نتیجه گیری درست و راهکاری دقیق برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه