English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد:

اعمال مدیریت فشار در تابستان برای تامین آب مشهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: میزان نیاز آبی حداقلی شهر مشهد در زمان اوج مصرف تابستان حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر در ثانیه و ظرفیت تولید و ورودی آب حدود هشت هزار ۵۵۰ لیتر در ثانیه است.

اعمال مدیریت فشار در تابستان برای تامین آب مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خبری اظهارداشت: نیاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ لیتر در ثانیه آب مشهد از طریق اعمال مدیریت فشار در تابستان جاری تامین شده است.

اسماعیلیان در ادامه این خبر متذکرشد: در تابستان امسال چهار هفته پیاپی گرمای شدید هوا را تجربه کردیم که این افزایش دما مانع از ذخیره سازی آب در مخازن شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: میزان نیاز آبی حداقلی شهر مشهد در زمان اوج مصرف تابستان حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر در ثانیه و ظرفیت تولید و ورودی آب حدود هشت هزار ۵۵۰ لیتر در ثانیه است.

وی تاکید کرد: از این رو برای تامین کسری آب علاوه بر اجرای ۱۱ طرح اضطراری تامین آب، مدیریت فشار و مدیریت مصرف با جدیت پیگیری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد یادآورشد: با توجه به وضعیت تنش آبی در مشهد جلساتی به صورت مداوم و هفتگی در استانداری برگزار شده و در سطح ملی و وزات نیرو نیز موضوع بی آبی این کلانشهر پیگیری شد.

اسماعیلیان افزود: به رغم این که امسال در سخت ترین شرایط از لحاظ خشکسالی و کم آبی قرار داریم اما با همراهی مردم و اجرای طرحهای خاص خوشبختانه تا کنون هیچ قطعی آب ناشی از کم آبی در این کلانشهر صورت نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه