English

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی:

کاهش مصرف برق در مشهد همزمان با اوج گرما

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی بیان کرد: عدد اوج بار ثبت شده برای مشهد در روز سه شنبه (۱۰ مرداد ماه) در مشهد هزار و ۸۲۶ مگاوات بوده است که در روز چهارشنبه (۱۱ مرداد ماه) به هزار و ۷۸۴ مگاوات کاهش یافته است.

کاهش مصرف برق در مشهد همزمان با اوج گرما

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حشمتی؛ مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شبکه و تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق مشهد اطلاع داد: مصرف برق در مشهد بر طبق عدد ثبت شده اوج بار در روز چهارشنبه (دیروز) نشان از کاهش ۲ و سه دهم درصدی نسبت به روز قبل آن دارد.

حشمتی ادامه داد: عدد اوج بار ثبت شده برای مشهد در روز سه شنبه (۱۰ مرداد ماه) در مشهد هزار و ۸۲۶ مگاوات بوده است که در روز چهارشنبه (۱۱ مرداد ماه) به هزار و ۷۸۴ مگاوات کاهش یافته است.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی یادآور شد: از ابتدای امروز تاکنون هم مصرف برق شهروندان مشهدی نسبت به روز قبل تغییر زیادی نداشته است که نشان می دهد با وجود گرمای شدید ، مصرف برق روند افزایشی را در مشهد طی نکرده است.

وی تاکید کرد: بر طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، مشترکین چاه های کشاورزی باید به مدت پنج ساعت در روز برق خود را قطع کنند، این برنامه در سراسر کشور اجرا و شامل خراسان رضوی نیز می شود.

حشمتی همچنین متذکر شد: مشترکین صنعتی از هفته جاری تا دو هفته آینده (به مدت سه هفته) ملزم شدند، ساعات قطعی برق خود را در هفته از ۱۲ ساعت به ۱۸ ساعت افزایش دهند.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی اظهارداشت: به این معنا که دو روز در هفته مشمول قطعی برق خواهند بود و قطعی برق آنها در روز نخست از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و در روز دوم از ساعت ۱۲ تا ۱۸ اعمال خواهد شد.

حشمتی خاطرنشان کرد: مشترکین صنعتی خراسان رضوی می توانند طبق هماهنگی با دفتر مدیریت مصرف شرکتهای توزیع برق استان نسبت به جابه جایی قطعی برق در روزها و نحوه اعمال مدیریت مصرف هماهنگی لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه