English

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اعلام کرد:

افزایش قیمت برق در اصفهان ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: هیچ ارتباطی بین حذف قبوض کاغذی با افزایش وجوه مصرف برق در ماه های اخیر وجود ندارد.

افزایش قیمت برق در اصفهان ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا پیرپیران گفت: از اردیبهشت امسال افزایش هفت درصدی تعرفه برق را شاهد بودیم و هیچ ارتباطی بین حذف قبوض کاغذی با افزایش وجوه مصرف برق در ماه های اخیر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی ارتباطی با افزایش تعرفه برق خانگی ندارد، اظهار داشت: از خردادماه تا پایان شهریورماه شماره های تلفنهای بیش از ۹۷ درصد مشترکین دریافت شده است و سه درصد باقیمانده به باغات و مکان های خالی از سکنه مربوط می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان دو میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک وجود دارد و سالانه در ۶ دوره، ۱۶ میلیون قبض کاغذی صادر می شد، ابراز داشت:حذف قبوض کاغذی تاثیر مهمی در حفظ محیط زیست و پیشرو بودن اصفهان در دولت الکترونیک داشته است.

وی با بیان اینکه قبض مصرفی مشترکین خانگی از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود، ابراز داشت: پیامک قبض حاوی لینکی است که دسترسی به تمام جزییات مصرف مشترکین را همانند قبض کاغذی برروی صفحه تماشاگر نشان می دهد؛ شناسه پرداخت و شناسه قبض ارسالی با توجه به رمز یارانه و شماره تلفن مشترک تعریف شده است و در امنیت کامل می توان با استفاده از کارت های اعتباری قبض را پرداخت کرد.

پیرپیران با اعلام اینکه ثبت آخرین تغییرات توسط مشترکین خانگی ملاک شرکت توزیع برق شهرستان است و مشترکین خانگی می توانند از سه طریق هرگونه تغییری را در قبض پرداختی اعمال کنند، تصریح کرد: مستاجران و یا مشترکینی که شماره تماس آنها تغییر کرده است می توانند از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ با تماس به شماره ۳۸۱۲۱ و یا ثبت ستاره، رمز یارانه در سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۲۱ و مراجعه به سایت شرکت هرگونه تغییری را وارد کنند، از سوی دیگر دفاتر پیشخوان آماده خدمت رسانی به شهروندان در این زمینه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به افزایش نرخ هفت درصدی تعرفه برق از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۸ اشاره کرد و با بیان ایکنکه این امر ارتباطی با حذف قبوض کاغذی ندارد، گفت: تمام تعرفه های برق افزایش هفت درصدی داشته است و در بخش خانگی در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ۱۶ درصد به نرخ قبلی افزوده می شود که در کل افزایش ۲۳ درصدی را در بر خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه