English

مدیر بازرسی محصولات جهادکشاورزی خراسان رضوی:

توقف فروش اینترنتی انواع نان یارانه‌ای در مشهد

مدیر بازرسی محصولات جهادکشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: همه نانوایی‌های یارانه‌ای نیز موظف به نفروختن نان در این قالب هستند و هرگونه مشاهده یا اعلام گزارش در این زمینه منجر به برخورد قانونی قاطع با آنان می‌شود.

توقف فروش اینترنتی انواع نان یارانه‌ای در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان؛ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پیگیری‌های انجام شده درنهایت منجر به توقف فروش اینترنتی انواع نان یارانه‌ای در مشهد شد.

شعربافیان در ادامه گفت: با پیگیری‌های انجام شده در استان با توجه به اینکه مرکز مدیریت برخی شرکت‌های دریافت کننده سفارش خرید اینترنتی نان در تهران قرارداشت، دستور قضایی برای توقف این روند در مشهد و استان دریافت شد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی متذکرشد: در پی تعهداتی که از این شرکت‌ها اخذشده است از این پس هرگونه فروش اینترنتی از محل نان یارانه‌ای تخلف است.

وی همچنین ابرازداشت: همه نانوایی‌های یارانه‌ای نیز موظف به نفروختن نان در این قالب هستند و هرگونه مشاهده یا اعلام گزارش در این زمینه منجر به برخورد قانونی قاطع با آنان می‌شود.

شعربافیان در خاتمه با اشاره به تعداد نانواییهای استان اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزارو ۵۸۰ واحد نانوایی یارانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت دارد که بیش از نیمی از این شمار در شهرستان مشهد فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه