English

محمد عباسی خبر داد؛

صدور ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از صدور 47 نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان خبر داد.

صدور 47 نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد عباسی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 47 نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.

وی افزود: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه ‌های اینترنتی داده می ‌شود.

محمد عباسی افزود: 410 واحد صنفی  در استان اقدام به  ثبت نام و دریافت این نماد  کردند که 47 مورد در سال جاری ثبت شد.از این تعداد واحد فروش دارای این نماد , تعداد  36 واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.

عباسی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی روبه افزایش است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه افزود: واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خریدو فروش آنلاین  هستند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه