English

روند افزایشی خرید اینترنتی در خراسان رضوی

مدیر کل پست خراسان رضوی بیان کرد: تغییر نوع خدمت پستی از سنتی به مدرن نیاز طبیعی و جاری جامعه است و کرونا نیز با الزاماتی که برای فاصله گیری اجتماعی ایجاد کرد به این تغییر رویکرد سرعت داد.

روند افزایشی خرید اینترنتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رضا شفیعی مدیر کل پست خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: با وجود توقف همه گیری کرونا و محدودیتهای ناشی از آن، خرید اینترنتی و ترافیک مرسولات پستی همچنان روند افزایشی در استان دارد.

شفیعی ادامه داد: روند افزایش ترافیک مرسولات پستی سنتی به طور طبیعی از سنوات گذشته رو به کاهش بوده و با توجه به نیاز جامعه به خدمات به روزتر و تقاضای ناشی از عدم جا به جایی برای دریافت خدمات، به یک راهبرد مثبت و مداوم اجتماعی تبدیل شده که در حوزه خدمات پستی نیز تسری یافته است.

مدیر کل پست خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: تغییر نوع خدمت پستی از سنتی به مدرن نیاز طبیعی و جاری جامعه است و کرونا نیز با الزاماتی که برای فاصله گیری اجتماعی ایجاد کرد به این تغییر رویکرد سرعت داد.

وی تصریح کرد: به طور خاص در حوزه خرید اینترنتی شاهد افزایش مرسولات مبتنی بر دیجیتالیزه کردن خدمات هستیم که منجر به افزایش افزون بر ۳۴ درصدی رشد طی دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است که دلیل آن رویکرد عمومی جامعه به دریافت این نوع خدمات است.

اداره‌ کل پست خراسان رضوی یادآور شد: ترافیک خرید و فروش اینترنتی طی ۲ ماهه نخست سال جاری در خراسان رضوی ۱۰۸ هزار و ۳۹۷ مرسوله بوده که این رقم در مدت مشابه  سال گذشته ۲۴ هزار و ۹۶۸ مرسوله بوده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: اداره‌ کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیع‌کننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است و مجموع مرسولات پستی وارده به و صادره از خراسان رضوی طی سال گذشته حدود ۲۰ میلیون مرسوله بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه