English

فرمانده انتظامی مشهد:

دستگیری موبایل قاپ‌های منطقه نواب صفوی مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهمان پس از دستگیری در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و مستندات تصویری به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به ۲۳ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

دستگیری موبایل قاپ‌های منطقه نواب صفوی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: با تلاش ماموران کلانتری نواب صفوی ۲ متهم به ۲۳ فقره موبایل قاپی دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان اهمچنین افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر یک مورد موبایل قاپی در محدوده میدان شهید حججی مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری نواب صفوی برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: با توجه به اظهارات مردی ۳۴ ساله در محل سرقت ، لحظاتی پیش ۲ مرد جوان که ماسک به صورت داشتند یک دستگاه تلفن همراه هوشمند وی را قاپیده و متواری شدند.

وی متذکر شد: ماموران انتظامی پس از بررسی اظهارات مالباخته ضمن دریافت مشخصات موبایل قاپ‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس است، در اقدامی ضربتی آن‌ها را در کمتر از نیم ساعت دستگیر و در بازرسی از این ۲ متهم ۹۰ میلیون ریال وجه نقد و ۱۱عدد گوشی هوشمند مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ابراز داشت: متهمان پس از دستگیری در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و مستندات تصویری به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به ۲۳ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه این اطلاع رسانی تاکید کرد: تحقیقات از متهمان با هماهنگی مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری مالخر گوشی‌های مسروقه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه