English

سردار هداوند:

طرح برخورد با کیف قاپان موتورسوار در تهران اجرا می شود

جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح صاعقه(1) با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد پایتخت، از امروز صبح در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آمد.

طرح برخورد با کیف قاپان موتورسوار در تهران اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان موضوع کیف قاپی و جرایم خشن همراه با تهدید است، گفت: کیف قاپی و موبایل قاپی از جمله جرایمی است که اثرات نامطلوب آن تا مدت ها بر احساس امنیت جامعه اثرگذار است و به کاهش احساس امنیت منجر می شود، لذا نیاز است پلیس با اجرای طرحی ضربتی به این موضوع بپردازد.

وی ادامه داد: طرح صاعقه(1) با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد پایتخت، از امروز صبح در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آمد. 

هداوند افزود: بنا به درخواست شهروندان با سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ که با موتورسیکلت در محدوده‌های مختلف شهر تهران پرسه‌زده و اقدام به سرقت می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با موتورسوارانی که پلاک وسیله نقلیه آنها مخدوش شده و یا فاقد پلاک بوده و همچنین دارای سوابق کیفری باشند، برخورد شده و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

سردار هداوند تصریح کرد: در این طرح ۵۰۰ اکیپ در قالب 5 تیم، ضمن گشت زنی در محله های مختلف شهر تهران، پاتوق هایی را که از قبل شناسایی شده اند، مورد هدف قرار داده و به صورت گشت موتوری در راستای اجرای این عملیات عمل خواهند کرد.

وی به اثرات مثبت این طرح در کاهش وقوع جرم از جمله کیف قاپی و موبایل قاپی اشاره کرد و گفت: این طرح در روزهای آتی نیز اجرا می شود و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ و استعلام های انجام شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و وسیله نقلیه آنها در صورت لزوم به پارکینگ پلیس منتقل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه