English

فرماندار رشتخوار:

اعتبارات تملک دارایی در رشتخوار، بیش از ۱۶۵ درصد افزایش داشته

فرماندار رشتخوار بیان کرد: همه مدیران شهرستان باید برای جذب اعتبارات دستگاه خود تلاش کنند و مدیران در جذب اعتبارات شهرستان از ادارات کل قوی‌تر عمل کنند تا نسبت به انجام پروژه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده اخلال ایجاد نشود.

اعتبارات تملک دارایی در رشتخوار، بیش از ۱۶۵ درصد افزایش داشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین باهوش؛ فرماندار رشتخوار در خبری اعلام کرد: میزان تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای در شهرستان رشتخوار طی امسال در مقایسه با سال قبل بیش از ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.

باهوش همچنین تصریح کرد: امسال ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان رشتخوار تخصیص پیدا کرده است و اعتبارات شهرستان در حوزه استانی به نسبت پارسال ۳۴ درصد رشد داشته است.

فرماندار رشتخوار در ادامه متذکرشد: اعتبارات شهرستان رشتخوار در حوزه استانی و نفت ۴۴۹ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال با ۶۰ پروژه پیش‌بینی شده ‌که نسبت به سال گذشته ۱۶۵ درصد رشد داشته است. ‌

وی همچنین تاکید کرد: اعتبارات شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۲۰۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال در قالب ۱۰ پروژه در بخش آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، زیرساخت جاده‌ای، فضای سبز و فضای ورزشی پیش‌بینی شده است. ‌

باهوش ابرازداشت: همه مدیران شهرستان باید برای جذب اعتبارات دستگاه خود تلاش کنند و مدیران در جذب اعتبارات شهرستان از ادارات کل قوی‌تر عمل کنند تا نسبت به انجام پروژه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده اخلال ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه